回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: help呀!!!五金舖個條友
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 09:30 AM  資料  短消息  加為好友 
help呀!!!五金舖個條友

help呀!!!五金舖個條友
我去五金舖念著買原子灰
點知個條友問我:你用原子灰補咩呀
我都唔知點答佢呀

有冇人可以教我點答

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:47 AM  資料  短消息  加為好友 
我14歲仔.....熱血青年....好我today就同佢講補模型

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 10:53 AM  資料  短消息  加為好友 
唔知佢我聽佢問我 我唔知點答咪去左羅

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-9 03:54 PM  資料  短消息  加為好友 
大佬我怕講左野佢入去羅刀斬我呀
人地開五金舖....一定好多刀

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-10 10:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hoey_bbbider 於 2008-8-9 06:04 PM 發表
我買沙紙都係咁
果 D五金都唔方係好人
不過你去左咁多次都唔買
姐係你其實都唔係咁需要用呢d野

我去左2次
第1次佢冇人
第2次就係錦

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-11 10:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 enzoyeeha 於 2008-8-11 05:38 AM 發表

買炭都要斬? 不過五金舖未必有好多刀, 但係可以整得死人既野就大把. 由用士巴拿扑濕你個頭到用三吋釘插你等你破傷風併發症而死或者用拉尺界你頸. 當然唔少得天拿水淋你再點火, 用漒水嗱你, 用銅油炭抆你 ...

你好熟下....係唔係試過呀

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-11 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 rabbitchau 於 2008-8-11 11:30 AM 發表
斯文d, 有禮貌d, 比d笑容同佢講: " 有就有, 冇就冇, 買黎做乜關你春事咩~~!"

要錦斯文禮貌..真係好難呀

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-11 07:42 PM  資料  短消息  加為好友 
我today下雨去左第間五金鋪問下
佢重on....佢話:我冇喱d野賣

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-12 09:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 傻仔楷 於 2008-8-12 12:58 AM 發表
其實樓主 你 唔洗理人地講係低唔低B,做model係自己鍾意,我本人去五金鋪買原子灰都沒比人話啦,人地講咩,你當佢 唱歌

佢講野當唱緊側田d歌好難想像呀

頂部
terrykafai
上等兵
Rank: 2


UID 26214
精華 0
積分 2
帖子 270
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-19
來自 hk-lstlkkc
狀態 離線
發表於 2008-8-12 11:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sdcwan006 於 2008-8-12 12:20 PM 發表
其實可能佢驚你唔識用會整親姐~~~

佢怕我用來食!?

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 09:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver