回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [戰機] [ F-14齊齊砌 II ] VF-2 BOUNTY HUNTER [錯誤修正篇]
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 09:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
[ F-14齊齊砌 II ] VF-2 BOUNTY HUNTER [錯誤修正篇]

F14齊齊砌II   交貨
岩岩係大陸番黎  前幾日hkml死佐
宜家post番先 

經各位前輩指導  發現nozzle原來用錯了
修正前 :











修正後:






[ 本帖最後由 timling 於 2008-7-28 10:19 PM 編輯 ]

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:27 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 kenick 於 2008-7-27 10:04 PM 發表
兩邊個after burner唔同,咁特別~~~~~

f14d 停機果陣好似係咁架 !? 
我都唔係好清楚 要問d前輩先知..

QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2008-7-27 10:05 PM 發表
好正喎 ,Good

多謝

QUOTE:
原帖由 ykk 於 2008-7-27 10:08 PM 發表
不錯 不錯

你果部正好多 ∼

QUOTE:
原帖由 SOZAI 於 2008-7-27 10:18 PM 發表
我都整左隻1/144 f18啊
大細噴射調轉左啊..

整好了 !?!? 我要睇 ∼

左右調轉了 ?

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 角木肇 於 2008-7-27 10:27 PM 發表
可見是有下心機去製作.但仍有可留意/改進的地方.
1.尾噴部份閣下用了一邊A型.一邊是D型的零件.
2.機頭興機身的接合位可以再修飾一下.現在夾口太現了(需然夾口位本身就是蒙皮線)
3.洗塗之後.機身與機翼顏色不 ...

小弟應該多謝角木肇兄賜教就真 我知道角木肇兄係砌飛機老手
又小弟係只係新手  好需要咁多位前輩指點

好啦 其實我呢部係REVELL 1/144 BLACK TOMCAT件黎
原本係部F14A   但係BOUNTY HUNTER係F14D  所以我nozzle既一邊就用佐D型的零件
水貼係原自DRAGON 1/144 2合一 的F14D的   D型的零件都係來自果度 ^^
其實小弟想問下A型同D型係各方面有什麼分別? 小弟不太認識戰機  所以真是不太清楚...

小弟日後會改善問題 
再次多謝角木肇兄賜教

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2008-7-27 10:30 PM 發表
做得雖好, 可惜有野錯~~~
F-14D 既 nozzle 係唔會一個開一個收的~~

=口=”” 咁大獲.. 
下次要做d資料搜集先得 ..

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-27 10:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2008-7-27 10:43 PM 發表



check this:
http://www.primeportal.net/hangar/f-14_home.htm

係wor  
好 唔該哂b8808800兄 

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-28 07:49 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 潘安 於 2008-7-28 12:40 AM 發表
巳記錄,timling請加油,繼續努力砌多d機

多謝潘sir  我會努力的

QUOTE:
原帖由 ykk 於 2008-7-28 01:06 AM 發表


我果到加左D玩野相.有時間去超超

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &highlight=f-14

睇佐  效果好正 ∼ 哈哈 
你部相機仲好勁抽∼!

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-28 07:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2008-7-27 10:43 PM 發表



check this:
http://www.primeportal.net/hangar/f-14_home.htm

唔該哂 b8808800兄 ∼

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2008-7-28 10:23 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
原帖由 diamondbacks 於 2008-7-28 10:03 PM 發表
精緻又簡潔, 不錯

要小心呢樣嘢:

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... ghlight=&page=1

呀dee ~~!!   冇留意到tim ,,  呀.. omg !!!!!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 01:56 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver