回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 唉,,竟然"
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:46 AM  資料  短消息  加為好友 
唉,,竟然"

係12:30左右,,
有個不幸既消息係我個電話出現"
12:30我個電話響,,我聽左,,竟然係由警局打黎'
有個阿sir同我講,,你既郵包被偷,,然後同我核對資料,,
有冇搞錯,,我咁辛苦上網買左烈光同新世大將軍,,點解要咁對我"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 LifeAfterDeath 於 2008-7-18 12:48 AM 發表


u sure? cux if it has been stolen... how can they tell and get your phone number? unless is something like DHL, UPS...

係唔係郵局打比警局,,話比佢聽= =
用邊個送貨唔係我話事,,係賣家"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 12:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-7-18 12:52 AM 發表

郵包上面會有你電話'號碼......?

係,,個賣家叫我留低"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-7-18 12:55 AM 發表


咁.....................個郵包都唔見o左...........即係個電話號碼都...........................

郵局應該會記低d資料,,因為我係寄去屋企個種"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-7-18 01:01 AM 發表


你自己去寄下野就知道郵局會唔會咁做......................

你既意思係???

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:20 AM  資料  短消息  加為好友 
我岩岩打左比個阿sir,,佢話我個郵包放左係行人路比人偷左"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2008-7-18 09:38 AM 發表
第一警局係唔會同你核對個人資料,佢只會叫你去警局協助調查,否則就通緝你(無錯,就算你係證人都係咁話)
而且佢有無講佢係咩警局,咩組同姓咩? 例如尖沙咀警署特別行動組2,黃sir
佢有無留個case no俾你? 每 ...

佢有比佢個組我,,但冇case no,,佢係問返我係唔係邊邊,,電話係唔係幾多幾多,,我冇比過資料佢,,佢問我,,我答佢係唔係"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-18 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 
已經搵返件貨
原來係琴日個郵差送貨時,,正如模型怪  所講,,將郵包放係街邊郵筒隔離"
返黎個陣,比人整亂曬,,唔係唔見左件貨,,佢就以防萬一左報左警"
我唔知點解個差佬要話件貨唔見左"因為就如以上cas52612 所講,,郵局應該唔會寄低資料,,
個差佬同我講既資料就係個盒上既資料,今次真係好彩"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-19 12:48 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 RX-KEN 於 2008-7-18 11:40 PM 發表
送郵件個袋係絕對唔會放係郵筒邊,收信就會

唔見件貨,就留低聯絡電話?

個個郵差已經同我解釋左件事,,仲有係件貨上寫低左我個電話"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-19 12:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 stomata 於 2008-7-19 12:21 AM 發表
朋友
打俾你果個「警察」好可能就係整亂晒d 郵包果位.....
佢核對你既資料... 證明有冇呢個人
之後佢想點用的資料就......
你留意下遲d 會唔會無啦啦多左兩張信用卡啦~

朋友
你認為件貨上會有我既信用卡資料咩?
而且我而家一張信用卡都冇,,我都想留意下"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-19 12:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cas52612 於 2008-7-19 12:52 AM 發表


差佬要拎住你個郵包先知道你個電話號碼..................但係又話你個郵包唔見o左......................
好玄..........................

我都係呢個意思,,個差佬都唔知係唔係玩野,,我估一開始就冇唔見"

頂部
LMFwaLMF
上等兵
Rank: 2


UID 28701
精華 0
積分 3
帖子 206
成品數目 3 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-21
狀態 離線
發表於 2008-7-19 11:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wilson28994 於 2008-7-19 10:56 AM 發表
你有冇俾錢個賣家先

你唔比錢個賣家點拎貨

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 06:30 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver