回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: ~~~~rx-78首次舊化~~~~
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 05:55 PM  資料  短消息  加為好友 
~~~~rx-78首次舊化~~~~

~~~~rx-78首次舊化~~~~


首次舊化~~~
麻麻地....
[attach]215416[/attach][attach]215417[/attach][attach]215418[/attach][attach]215419[/attach][attach]215420[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 05:56 PM  資料  短消息  加為好友 
[attach]215426[/attach][attach]215427[/attach][attach]215428[/attach][attach]215429[/attach][attach]215430[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 
[attach]215431[/attach][attach]215432[/attach][attach]215434[/attach][attach]215435[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 05:57 PM  資料  短消息  加為好友 
[attach]215436[/attach][attach]215437[/attach][attach]215438[/attach][attach]215439[/attach][attach]215440[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 05:58 PM  資料  短消息  加為好友 
[attach]215441[/attach][attach]215442[/attach][attach]215443[/attach][attach]215444[/attach]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 06:26 PM  資料  短消息  加為好友 
回下la.....比d意見!!!!





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~《北極熊》~ 於 2008-7-8 06:38 PM 發表
個頭好似唔係太舊,因為個身個d舊化得好勁

係,第一次手掃較難控制!!   i will +oil..........





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 08:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 謙him* 於 2008-7-8 08:23 PM 發表
good try  
不過太重手
好似舊古董咁

第1次,好嘗試,下次做老渣...........





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 09:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2008-7-8 08:50 PM 發表
真係舊得好厉害喔```

he~~~he~~~~





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-8 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 囂糕 於 2008-7-8 09:58 PM 發表
我個人認為唔算係舊化…
只係整d傷痕上去

睇大陸的玩具hobby學的





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-9 02:02 PM  資料  短消息  加為好友 
thx i will +oil...............





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-9 04:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 crabchiu 於 2008-7-9 04:10 PM 發表
做乾掃,你要先將支筆d油索得好乾,再在角位重複地掃上。因為筆很乾的關係,要不做多幾次,所以耐性是少不得的。
另一方面,你最好買多支面相筆做「甩青」,我相信你那支太粗。

如以上方法未能掌握,試下gu ...

thx..
but what is「甩青」?????????





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-9 05:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 FNG0202 於 2008-7-9 04:08 PM 發表
sorry........舊化太重手......and the quality of the photos didn't help neither.

what te english means????????





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-9 06:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-7-9 05:36 PM 發表
佢再打落去 都差唔多爆 咕 lu 喎 ~

~~~~~he~~~`he





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-10 07:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 victorcsy 於 2008-7-10 01:19 AM 發表
可唔可以唔好醜化渣古啦! 你 d 大作似醜化多過舊化喎!

heart透我的心





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-10 07:53 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jerryxiaohu 於 2008-7-10 12:30 AM 發表
首次 相當的好 .. 繼續發展

thx...i will +oil.....................





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-10 08:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-7-10 08:04 AM 發表
good try~
係唔係用乾掃?
係gei 話下次再抺乾d, 同埋主要掃d 角位~

thx.................





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-10 09:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 章魚燒 於 2008-7-10 09:06 AM 發表
好像古董,年代久遠

百年文物 (吾開心 )





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
ss
少校
Rank: 3Rank: 3
藍藍路


UID 19737
精華 0
積分 23
帖子 2320
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-8-10
來自 macau
狀態 離線
發表於 2008-7-10 12:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 g8man 於 2008-7-10 10:33 AM 發表
哈哈 好似海底打撈上黎咁       我都只係玩左一年模型  加油呀!!

thx.+oil......





~世上沒有最強機體,只有最強機師
      最強的不是神,而是創造其跡的子民
           制作模形的最強工具,就是你的一對手!!~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 04:37 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver