回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 1/6 GIANT ROBOT---銀玲 (寺岡邦明版)
oh~yu~o~ki!
壹等兵
Rank: 1


UID 28140
精華 0
積分 5
帖子 129
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
來自 仙女座星雲
狀態 離線
發表於 2008-7-7 12:10 AM  資料  短消息  加為好友 
1/6 GIANT ROBOT---銀玲 (寺岡邦明版)

十幾年前的原型設計 , 分件組合令上色比較麻煩

"海盜船"出品 , 質素當然... 絕對不可原諒 ...抵佢摺埋

尤其是打磨極費時 , 但當時只此一家 , 唯有就範 , 別無選擇

[ 本帖最後由 oh~yu~o~ki! 於 2008-7-7 12:13 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




首辦太多, 時間太少 !

模型更多,時間更少!!
頂部
oh~yu~o~ki!
壹等兵
Rank: 1


UID 28140
精華 0
積分 5
帖子 129
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
來自 仙女座星雲
狀態 離線
發表於 2008-7-9 10:19 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #6 包裝部大師兄 的帖子

[知不知什麼叫忠於原著? 隨便亂改顏色的話好易攪cheap晒 ! 明唔                       明?   我的作品一向走高檔路線             車匙可以配返 唔使慌失失      





首辦太多, 時間太少 !

模型更多,時間更少!!
頂部
oh~yu~o~ki!
壹等兵
Rank: 1


UID 28140
精華 0
積分 5
帖子 129
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
來自 仙女座星雲
狀態 離線
發表於 2008-7-15 09:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 junior 於 2008-7-7 02:57 PM 發表
d角度影得好正~
加上當年學生哥經濟關係, 我只敢幫賊船買空心膠件.

謝謝讚賞  以後會再多影靚相.....

現時好像巳不多見有空心件賣了  是不是





首辦太多, 時間太少 !

模型更多,時間更少!!
頂部
oh~yu~o~ki!
壹等兵
Rank: 1


UID 28140
精華 0
積分 5
帖子 129
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
來自 仙女座星雲
狀態 離線
發表於 2008-7-15 09:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2008-7-7 12:59 AM 發表
當年賊件都咁有心機執.

這種痛苦日子不要提了  還多謝你的讚賞





首辦太多, 時間太少 !

模型更多,時間更少!!
頂部
oh~yu~o~ki!
壹等兵
Rank: 1


UID 28140
精華 0
積分 5
帖子 129
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
來自 仙女座星雲
狀態 離線
發表於 2008-7-15 09:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-7-7 01:54 AM 發表
塊面....

當年的原型師是比較喜歡成熟美.......所以......





首辦太多, 時間太少 !

模型更多,時間更少!!
頂部
oh~yu~o~ki!
壹等兵
Rank: 1


UID 28140
精華 0
積分 5
帖子 129
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-4-6
來自 仙女座星雲
狀態 離線
發表於 2008-7-15 09:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-7-7 03:24 AM 發表
好正ge作品!!
完全明白d分件有幾差!
頭髮同面可以同一件!

多謝讚賞 下次會: 更努力!!





首辦太多, 時間太少 !

模型更多,時間更少!!
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:11 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver