回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG 1/100 Force Impulse Gundam (0%) [上左銀色少少]

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-3 06:24 PM  資料  短消息  加為好友 
MG 1/100 Force Impulse Gundam (0%) [上左銀色少少]

剛剛開盒
只拿出數件比較著眼的裝甲開來打磨
此模型亦只有0%完成度
是肉作一份
未免令眾人見笑大方吧
希望各路英雄之批評可以令吾改進
多謝大家

[ 本帖最後由 曉 於 2008-7-12 06:13 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




周先生- 尾已爛
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-3 06:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-7-3 06:31 PM 發表
依隻好野黎嫁

期待啊

設計好
骨架高
比例一流
而且身材好好
無須冷卻亦不含防腐劑
希望我可以幹的好點地
{最後又可能毀了一部大好模型

[ 本帖最後由 曉 於 2008-7-3 06:34 PM 編輯 ]





周先生- 尾已爛
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-4 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 
拆左少少裝甲出來磨水口
然後加少少細節



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




周先生- 尾已爛
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-5 10:10 PM  資料  短消息  加為好友 
貼住2張相先

[ 本帖最後由 曉 於 2008-7-5 10:16 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




周先生- 尾已爛
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-6 05:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Plata 於 2008-7-5 10:18 PM 發表
整得差!

係嫁, 都幾差嫁

下面張相加長腳板 ~ 幫骨果度會露出來的其中一PArt補夾口

[ 本帖最後由 曉 於 2008-7-6 05:42 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




周先生- 尾已爛
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-10 09:17 PM  資料  短消息  加為好友 
件件 零件 由200號磨上1200號 . . .依加隻手勁痛

頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-11 01:40 PM  資料  短消息  加為好友 
磨尖天線



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-12 06:13 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2008-7-12 04:04 PM 發表
其實刨>400>800>1200會唔會舒服d=3="

你又係下年考A-level?拿拿臨搞掂佢就好溫書...
點解叫告別作,year1仲有時間玩,唔可以放棄模型架>.

  告別一陣 姐 冇人會記得我



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-12 09:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ahang218 於 2008-7-12 08:57 PM 發表
題外話一問 見笑大方其實係咪指貽笑大方?

有兩句嫁, 見笑同貽笑1樣

頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-12 09:37 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Plata 於 2008-7-12 09:17 PM 發表

係咩?
我就相反
剩係見過見笑大方炸wor

BOTH are ok



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-12 09:44 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2008-7-12 09:41 PM 發表





「貽笑大方」原作「見笑大方」。這句成語的意思是指被識見廣博或精通此道的內行人所譏笑。典源出自《莊子.秋水》。

兩句都ok

一山還有一山高





周先生- 尾已爛
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-13 04:50 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 佐木一狼 於 2008-7-13 03:52 PM 發表


點都會記得你月光寶盒既

隻銀係光黑再上銀?

係呀.. .
係咪上得好差?

波e波囉咪





周先生- 尾已爛
頂部

少尉
Rank: 3Rank: 3


UID 13070
精華 0
積分 0
帖子 688
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-3
狀態 離線
發表於 2008-7-18 05:39 PM  資料  短消息  加為好友 
估計7日內完工



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




周先生- 尾已爛
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 07:18 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver