回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 電擊作 1/144 Providence Gundam (making process)
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-8 01:35 AM  資料  短消息  加為好友 
電擊作 1/144 Providence Gundam (making process)

本應是上年的電擊作,但砌唔切,就多了一年時間搞了
upload住當時的進度先










頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-8 12:02 PM  資料  短消息  加為好友 
小弟是青年組,不過邊組都無所謂啦,我參賽都係想比多d人見識到我的作品

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-8 12:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 jacky398 於 2008-5-8 09:19 AM 發表
嘩....我之前都係諗住用這部去參加...點知左諗右諗...
最後應該都係用最多人砌果部gundam 00裡的exia去參加就算...
如果我有時間, 都會再買多部來砌, 大佬機真係好鬼型仔...

「大佬機真係好鬼型仔」同感
我愛providence多過legend都係因為佢有大佬機的霸氣

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-8 12:19 PM  資料  短消息  加為好友 
其實小弟還是第一次使用膠片,就只買了一個厚度,胡亂的搭,技術還很嫩呢
這些都是上年進度












頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-9 12:07 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2008-5-8 10:25 PM 發表
好啊
又一件正野,
今年整部TR-6出來賠跑,
都不算過份了

thx,經常聽到C5960兄你提起你的TR-6 銀雷,
我嘗試過上網找找它的圖片,找到一炸,但唔知邊隻係,
究竟它是什麼樣子的?

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-9 12:14 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 hum994 於 2008-5-8 10:28 PM 發表
龍騎個碟可以大隻d wo
努力

好提議,諗諗佢

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-11 02:25 PM  資料  短消息  加為好友 
噴一噴灰先,重有好多野要執


頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-11 02:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2008-5-11 02:31 PM 發表
粉紅色的地方莫非是gundam marker!!?
噴幾厚油都遮唔到wor

非也,粉紅色是螢光筆做的,作用是將刻線顯影,方便修正

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-14 12:28 AM  資料  短消息  加為好友 
少少進度




頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-19 07:48 PM  資料  短消息  加為好友 
簡簡單單的改得七七八八了,順便弄下地台先









頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-19 11:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 waiting4wt 於 2008-5-19 10:57 PM 發表
個地台好有心思~



QUOTE:
原帖由 MG110 於 2008-5-19 10:49 PM 發表
嘩...個地臺好有新意播..



QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-5-19 10:41 PM 發表
ok啵

用磁碟做地台

thx,用磁碟做地台也不算是新鮮事吧,不過我以前是直接放一隻磁碟係底就算

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-19 11:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 正樹 於 2008-5-19 11:01 PM 發表
我好期待個地台

我好期待你的作品

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-5-25 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 
加多少少






頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-6-4 12:45 AM  資料  短消息  加為好友 
更新

遇到麻煩野了...
隻主色噴到剩下d浮游兵器時用盡,都唔知調唔調得番隻色...




地台進度






又開始造第二部 (不過聽聞它有可能會MG化)


頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-6-4 12:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2008-6-4 12:54 AM 發表
又有第二部???嗯...大打出手情景乎???

我講得唔清楚,是下一個火頭

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-6-4 01:23 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2008-6-4 01:13 AM 發表


係我會意錯...
對不起>

為人師表真係特別有禮
老師在砌模型同對人處事方面都值得小弟學習

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-6-4 09:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-6-4 01:44 AM 發表

my god.....

通常溝唔番一模一樣既色 (除非係冇溝過油)

試下用第二隻色補救吧

無法子啦,惟有溝番隻最接近的先,分別明顯時就只好全部噴過...

頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-6-17 05:15 PM  資料  短消息  加為好友 
用了大半個鐘同三隻色,終於溝出相似度有85%以上的灰色
圖中圓盤為參照色,浮游兵器為試驗色,最上一支浮游兵器的灰色最為接近,決定採用




頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-7-17 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 
以$6買了這東西,夠用一世




頂部
Death
軍曹
Rank: 2


UID 392
精華 0
積分 37
帖子 345
成品數目 37 件
閱讀權限 10
註冊 2005-1-8
狀態 離線
發表於 2008-7-17 07:56 PM  資料  短消息  加為好友 
角斷了仲要唔見埋,想補都無得補
時間關係,找別的修一修就換上了,無原先的好...


頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 02:46 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver