回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Eternal Fantasy 1/6 阿露斯
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-5 10:40 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談
Eternal Fantasy 1/6 阿露斯

呢隻囡囡真係包膠紙地獄... ,下次要砌隻無咩衫著既先得 . 眼仔點畫都係唔多掂..















頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-5 10:41 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談
著返件衫先











頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-5 11:43 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2008-5-5 11:06 AM 發表
勁, 師父級

砌得掂呢隻, 我買左返來見到d 分色都暈, 把劍級位又大=.=

頭髮d 影一流

服服白色部份d 紫色影用噴筆噴定筆滲出來

十足原作者個隻

呢個原型師整親d 囡囡都好難砌=.=

我學徒黎o者
我隻係2046件黎,你果隻應該靚過我件,我呢隻級位唔算勁,不過D衫既紋較淺,好多都自已加深返
服服白色部份d 紫色影,大部份係噴,同你一樣先噴紫影再噴白,d線位再用雙星琺琅油滲。
呢個原型師d 囡囡係難砌,不過我都好鐘意。

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-5 12:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2008-5-5 11:58 AM 發表

我隻c & t, 但有一兩件級位都幾大=.=

個原型師整親d 囡囡好多都係可脫式=.=

可脫式,我鐘意 ,不過係麻煩d

QUOTE:
原帖由 JOEJOEB 於 2008-5-5 12:23 PM 發表
你要求真係過高啦 我覺得就簡直係正啦

多謝啦,對自已要求高d,o甘先會進步嘛,我自己係o甘諗 .

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-5 06:25 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 kkkwong902 於 2008-5-5 03:10 PM 發表



QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-5-5 04:00 PM 發表
色澤鮮明,陰影自然,金屬感強,
冇乜缺點,精華作品,期待下作.

Kog兄過獎,都係d光影幻像黎,最緊要都係佢上鏡姐

QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-5-5 04:03 PM 發表
睇到你只囡囡,令我好沖動想去學砌,
要求加精.

多謝支持,砌啦,砌啦,難唔到c兄你既 。砌囡囡好好玩架

QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-5-5 04:23 PM 發表
有野想問下師兄你
果把銀色劍又唔係純銀色,有dd藍藍地咁
請問點噴,同做左d 咩
好正,一冷一熱

把劍係光黑噴底,再噴(銀加几滴透明藍)。本黎想跟返原作果隻噴黑黑地既銀色,睇返果Game d圖片,有少少藍,所以就...

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-5 09:55 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-5-5 06:32 PM 發表

把劍真係好正,冇噴錯

多谢

QUOTE:
原帖由 kwan814 於 2008-5-5 08:03 PM 發表
好靚好好睇,整得咁好樓主應該會有一種由地獄上番天堂的感覺啦!
不過無論如何,下次一定要整隻少d衫架!

多謝,有少少啦,呢种感覺我諗每個模型友都會有。下隻會少布好多,都係可脫式既 .

QUOTE:
原帖由 aozaki 於 2008-5-5 08:57 PM 發表
好正 期待下隻無33的

多謝,下隻可脫式風見,可能會學你玩下透色o甘

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-6 09:34 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 龍卷 於 2008-5-5 10:12 PM 發表
噴得好靚
真係要多多學習一下



QUOTE:
原帖由 Laion 於 2008-5-5 10:20 PM 發表
正到

多謝,都係幻覺黎姐..

QUOTE:
原帖由 傻小子 於 2008-5-6 01:27 AM 發表


我冇玩過囡囡,一D經驗都冇,
如果真係砌,你一定要指導一下小弟呀.

唔洗怕,呢度好多砌囡c兄都好樂于助人 ,歡迎加入砌女行列.

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-6 04:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 阿樂 於 2008-5-6 01:34 PM 發表
上色自然,金屬感出色!
左右眼焦點好似爭少少,定係角度問題

多謝..眼仔我照抄原作果隻黎畫都畫唔掂 ,畫果時冇乜留意焦點呢個問題 ,下隻我要加多注意先得啦.

QUOTE:
原帖由 chris11164 於 2008-5-6 01:46 PM 發表
太堅了!!
睇到件衫我噴左出來
真係mask到嘔
比著我買都唔會買....

自已中意,冇計,明知地獄都照入啦

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-7 08:24 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 星夜魔女 於 2008-5-7 06:04 PM 發表
超靚呀!!!!

什麼動畫來的??定係game??

個女仔好可愛又靚女 超 like

未動畫化,係Game來的。



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-7 08:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談
唔知呀 。。
呢張會唔會成熟d?

[ 本帖最後由 chencrh 於 2008-5-7 08:41 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-8 08:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2008-5-7 09:38 PM 發表
多口問問

想知你影相既佈局

光線好平均, 想學下

影相我都係初學者,布局係,我用三支普通書桌燈, 一支放於上面,(由頭頂照落去),另外兩支放於左右兩邊對斜。
我影相同砌野都同一個地方,e家開壇砌o甘野,所以係网上找張圖你抄考下 ,燈位一樣,不過我冇個攝影棚.

[ 本帖最後由 chencrh 於 2008-5-8 08:25 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-8 12:16 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2008-5-8 11:10 AM 發表

咁你相影setting 大約係點, 開唔開閃光燈??

最衰我得一枝燈, 屋企唔多窗唔夠光

你個籠係唔係宜家傢俬買=.=??

我部普通DC仔黎姐,影相時唔開閃光燈,打開微距(近攝),我通常會用光圈优先(AV)setting,用小光圈,自動曝光,ISO調最細,其它都係標准setting.
你一枝燈影出黎覺得點先?兩邊唔夠光?可以試下兩邊加塊反光板.
個籠我冇架 ,上面張圖我係网上“溫”黎比你睇下d燈位 。我張桌好亂,懶得汁

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-8 12:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 zetaho2003 於 2008-5-8 12:39 PM 發表


有加反光板,

但效果一般,

燈通常用幾多火??

我3隻都係11火慳電膽

[ 本帖最後由 chencrh 於 2008-5-8 12:52 PM 編輯 ]

頂部
chencrh
軍曹
Rank: 2


UID 12185
精華 6
積分 23
帖子 339
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-8
來自 SZ
狀態 離線
發表於 2008-5-9 11:30 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chencrh 為MSN好友 通過MSN和 chencrh 交談


QUOTE:
原帖由 osso 於 2008-5-8 04:59 PM 發表
真係太正了

THX~

QUOTE:
原帖由 suika2015 於 2008-5-9 10:34 PM 發表
強!我之前都想入手
C兄,這是甚麼件?MB?

我隻E20x6件黎,c&t都有,MB唔清楚...

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver