回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 龍記舊kit:BMP1龜速上色中...(3/5更新)
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:05 PM  資料  短消息  加為好友 
龍記舊kit:BMP1龜速上色中...(3/5更新)

上次用masking sol出事...搞到要再上過....

搞左半個月得咁多...眼好累呀...個camo做死人...下次怕怕...

跟盒個人仔又比我油到好似醉酒佬咁!!!唉~

[ 本帖最後由 J.J.Lam 於 2008-5-3 09:41 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2008-5-1 09:08 PM 發表
瑞典迷彩??

芬蘭呀~

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-5-1 09:20 PM 發表
  迷彩好正.  d 坑紋點樣做 mask 架 ?

用masking tape慢慢搞架~一日一隻色...都幾痛苦...
之前試用masking sol點知唔得~搞到要再用masking tape再上多次~
最淺個隻綠色有小小麻煩,因為直接開唔到咁鮮色...我用淺黃色打底先再噴綠色係上面~

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-1 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-5-1 09:18 PM 發表
幾好喎.................等睇好野.

希望唔好爛尾啦~

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-1 10:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-5-1 10:01 PM 發表


呢套硬邊迷彩的確睇上黎好舒服, 一 d 都唔會覺得太大對比.

我都有統一色調架 用剩既淺綠色開稀全車簿噴一層~得到既效果會係咁~
我未決定之後要再點搞個色好~舊化唔會好重,甩青唔多,泥濘就會搞多o的~

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-3 06:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wingzz 於 2008-5-2 08:30 PM 發表
好得喎!!
人仔面部陰影色有d怪。

我油人仔只係油過兩三次,要繼續努力...不過真係比玩坦坦更浪費時間!

做起o的舊化,又upload下相先!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-3 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alvin 於 2008-5-3 06:16 PM 發表
你油人仔用咩油油,我自己油到一仆一碌

同你用一樣既油呀...田官水性~
試多幾次自然會油得好架啦~努力!我都試過好多次...以前油出黎既都係一仆一碌...

頂部
J.J.Lam
上等兵
Rank: 2


UID 16992
精華 0
積分 5
帖子 237
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-23
狀態 離線
發表於 2008-5-4 12:32 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 毛毛68 於 2008-5-3 10:46 PM 發表
JJ兄,履帶同起動輪係唔係用原廠

係呀,好肉既東東...因為我幾年冇砌起件野同上色啦~今次呢隻野直砌做...唔改啦~

聽日再映下相先,相機色差好大....



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:18 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver