回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 小貓作--捧餐俏女傭^^
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 12:47 AM  資料  短消息  加為好友 
小貓作--捧餐俏女傭^^




 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 12:48 AM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 12:40 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 雲谷 於 2008-4-17 12:51 AM 發表
整得好令

多謝支持啊~

QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2008-4-17 12:51 AM 發表
A girl make this kind of GK.....rare

我覺得呢隻囡囡幾得意同可愛 (只係有少少咸濕....不過我覺得樂而不淫既)

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-4-17 12:52 AM 發表
與之前的成品相比,今次是大進步

充公

龍少俠想充公返去做咩呢唔通用來機機?!

QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2008-4-17 12:52 AM 發表
@@ .....
砌得好靚女 @@

釘橋~

QUOTE:
原帖由 codychan 於 2008-4-17 01:09 AM 發表
wah.....小貓呢次掂呀!!!抵你沙塵 law 呢次!!!


頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 12:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-4-17 01:12 AM 發表


我真係好想笑 但係要忍住

唔好打面


展解龍少俠拱想笑既.....

QUOTE:
原帖由 明天 於 2008-4-17 01:27 AM 發表
唔錯!!.....面形仲物似主人........咦,個背景咁熟口面既??

部相機同cody果部一樣既?
D相有d noise,下次set ISO 100影.....
啊........仲玩埋除衫衫添!!......

比人發現了:em41
沒辦法啦~鬼叫我唔識影咩....咪叫朋友代勞

QUOTE:
原帖由 KWERIC 於 2008-4-17 02:09 AM 發表
樓主 你上得好靚丫!

thank you~

QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2008-4-17 03:14 AM 發表
之前係商店街都見到,想買但問題係無錢+拿件路途遙遠......暫時放棄

見到愛麗詩整得咁靚,有D衝動想買隻玩玩TIM

我呢隻懶貓睇下幾時有時間先LU XD

囡囡拱好玩.....千萬不要放棄啊~
其實我都有個困難~~~就係位置問題....d成品就來多到要放響床下底啦

QUOTE:
原帖由 kog 於 2008-4-17 04:15 AM 發表
進步神速,尤其頭髮和衣服(紫色的地方)上色和陰影處理得好靚,
不過尾終不足是絲襪黑色的線紋,粗幼不一...

謝謝~~~
不過尾終不足的是啊師父唔肯幫我汁出界位= = <<<<佢拼死唔肯囉

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 01:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 chencrh 於 2008-4-17 07:40 AM 發表
好掂啊~ ,D陰影好自然,套衫睇落仲有少少透既感覺 ,正啊~ 隻眼仔改左o甘樣靚好多,原形個隻眼有D呆滯.

終於有人睇到啦~~我就係想噴到佢有真空既感覺(冇戴爸爸果隻)
原果隻佢不單眼仔唔醒目,成個配色都唔靚....條裙同頭髮色水太深....感覺就變成一棵聖誕樹,花得好緊要

QUOTE:
原帖由 jamesdean0083 於 2008-4-17 08:13 AM 發表
D人講野好得意 係米要係度恭喜,弓起



QUOTE:
原帖由 小公主 於 2008-4-17 08:48 AM 發表
幾靚女wor~~ 樓主下次會唔會著呢個look 去版聚呢?


呢個問題~~


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-4-17 08:55 AM 發表

佢呢個look......係第一張相定係last果張先~~~

long time no see....頂一下~

哦~~~好9不見了,多謝十卜

QUOTE:
原帖由 jammy_2002i 於 2008-4-17 09:31 AM 發表
呢隻上色好蝦人, 好多部份需要用面相筆慢慢手油, 但妳又油得好好, 期待下一隻大作!

ok蝦啦,不過呢隻分件都幾好,砌就其實唔難砌既...
謝過啊~

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-17 01:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小公主 於 2008-4-17 09:52 AM 發表


你唔好嚇親樓主先得架,版聚咁正面的活動當然係第一張啦,最後果張留返佢同男友分享~~~




QUOTE:
原帖由 於 2008-4-17 11:59 AM 發表
好靚

我有隻美少女戰士,已打磨及噴灰。
未有時間上色

謝啊~
美少女~~~正啊!!我小學果個年代有邊個唔鍾意佢!!
一定要完成啊~等住你既

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-18 04:09 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 littlemomo 於 2008-4-17 01:27 PM 發表
nice work

多謝毛毛兄

QUOTE:
原帖由 ^_^ 於 2008-4-17 01:34 PM 發表
恭喜...

有心啦~

QUOTE:
原帖由 sunhikari 於 2008-4-17 03:11 PM 發表

但問題我我床下底仲D有囡囡未搞XD

慢慢來啦....正所謂鑯柱都磨成針的說
拱味晚晚都好多囡囡伴你入睡?!

QUOTE:
原帖由 於 2008-4-17 05:41 PM 發表


某手辦店開倉,買了10幾隻美少女...........
有排玩

拱係唔係咁多隻都有齊.....要砌美奈子先啊~(個人喜爰她多DD )

QUOTE:
原帖由 光子力 於 2008-4-17 09:28 PM 發表
好靚女!果然名師出高徙!

謝呀~~~

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-18 04:12 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 JK21 於 2008-4-17 09:37 PM 發表



QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-4-17 11:01 PM 發表
紅蘿蔔
整得好靚

ThX~~~~~~
展解都冇人想睇冇紅蘿蔔既相= =~~||展解?!

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-19 01:51 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eriol 於 2008-4-18 08:00 AM 發表
我諗,其實個個都想睇的∼不過無人出聲姐

但係好可惜D冇蘿蔔相唔響我度...= =||
要睇既朋友就要pm某人啦~

QUOTE:
原帖由 於 2008-4-18 12:23 PM 發表


美奈子全部係老師........他的至愛(1/4,1/6都有)。
我至愛係月野兔和土萌瑩。

差唔多有齊,隨左天王和海王。

哇~~~好期待啊~因為現在好難買番美少女D首辦了= =

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-4-18 12:28 PM 發表

係喎....有古惑
高地陳都好鐘意玩赤膊影相...

佢有D拱既興趣咩 展解我唔知既


QUOTE:
原帖由 000-3901-0 於 2008-4-18 12:32 PM 發表

至愛係土萌瑩,龍人果隻唔錯

土萌螢樣子係幾靚既,不過性格陰暗左D.......美奈子始終都係我杯茶

QUOTE:
原帖由 cockpitcorp 於 2008-4-18 04:32 PM 發表
上的顏色很鮮豔喔! 漂亮喔!

多謝~~~你既愛麗絲也不錯啊~

QUOTE:
原帖由 carman 於 2008-4-18 04:38 PM 發表

想當年我最鍾意 木野 真琴~

我覺得木野真琴係咁多個之中最好打(唔靠招式既話)
絕對係實力派~

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-4-20 12:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-4-19 11:26 AM 發表
好 detail 好靚既衫仔!

正囡囡 !! ...

威廉兄又整番隻來玩啦~
真係幾好玩架......
我......我......已經砌上癮了

QUOTE:
原帖由 阿烏 於 2008-4-20 10:11 AM 發表
wow~比上次有好大進步 ,想問問小貓,件衫可着脫係唔係首辦膠製,咁咪好易括甩油?

謝謝哦~個件脫著係首辦膠來架....所以都真係幾容易甩油(所以不而多玩)
有留意的話就發現我只係用寶貼輕輕固定.....係唔實架

頂部
小貓咪-愛麗詩
少尉
Rank: 3Rank: 3
終於有個新頭像啦~


UID 16032
精華 1
積分 13
帖子 602
成品數目 13 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-3
來自 金星
狀態 離線
發表於 2008-5-2 02:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kkkwong902 於 2008-4-21 12:18 AM 發表
Good Job~



QUOTE:
原帖由 gp01a 於 2008-5-1 03:14 PM 發表
做得很漂亮!!期待新作,色彩很分明,給人活潑的感覺!!

THX~~我會努力啦!~





囡囡實在好玩到停唔到手了~.~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 10:12 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver