回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG #29 MSN-04 金屬沙煞比 (Metallic Coated Version)
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-3-6 11:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
MG #29 MSN-04 金屬沙煞比 (Metallic Coated Version)

08年第一隻作品, 請多多指教...

























----------------------------------------------------------------------------------------------------

加相:











[ 本帖最後由 gundam@jkl 於 2008-3-30 04:18 AM 編輯 ]





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-3-7 01:42 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #5 seed9835 的帖子

It's the original color from the kit... That's why it's called Metalic Coated version.

頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-3-30 04:21 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 於 2008-3-7 12:02 AM 發表


唔係難事 = =..  又唔係金屬做既sazabi..  就算係 應該都托得起

其實用螺絲釘上尾甲內側才托得起...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-3-31 12:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ltau 於 2008-3-30 12:33 PM 發表
好靚
但笨大用普通版既模,
改成電鍍版,d水口............

d水口真係想死... 但笨大跟埋電鍍水貼, 明顯的水口都已被覆蓋.





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-3-31 12:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 勁☆軒 於 2008-3-30 09:01 PM 發表
真係唔錯喔```
可能第一次睇電鍍嘅成品挂```覺得有少少唔係咁慣```多多包涵呀``

睇睇吓就慣啦...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-1 03:23 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ultrayung 於 2008-4-1 12:41 AM 發表
個壽屋地台都好洗好用,等我display個係shop度先

用來display或影相一流! 最正就係可以夾幾盒一齊用:








頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-1 03:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 awlaalwa 於 2008-4-1 01:07 AM 發表
金屬感好正;
唔知用左邊隻紅色呢;

隻紅色係原本的電度红, 我只噴多層光油...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-1 11:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:


QUOTE:
原帖由 ltau 於 2008-3-30 12:33 PM 發表
好靚
但笨大用普通版既模,
改成電鍍版,d水口............

原帖由 gundam@jkl 於 2008-3-31 12:25 AM 發表


d水口真係想死... 但笨大跟埋電鍍水貼, 明顯的水口都已被覆蓋.



QUOTE:
原帖由 patkwok 於 2008-4-1 09:56 AM 發表


想問下樓主,呢隻沙煞比有無需要好多地方要自己再上色?

同埋佢係唔係個面先至係電鍍?

我除咗d電鍍紅外殼, 其它有部位都從新上色

唔明「同埋佢係唔係個面先至係電鍍」...

[ 本帖最後由 gundam@jkl 於 2008-4-1 11:31 AM 編輯 ]





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-1 02:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patkwok 於 2008-4-1 01:51 PM 發表






我除咗 ...

我係想問係唔係淨係個盔甲先有電鍍紅? [/quote]

噤電鍍紅就更係電鍍在d盔甲啦... 不如你自己睇吓啦... 呢個site有show所有parts:

http://dalong.net/review/mg/m29s/m29s_i.htm





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-1 03:41 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patkwok 於 2008-4-1 02:48 PM 發表


噤電鍍紅就更係電鍍在d盔甲啦... 不如你自己睇吓啦... 呢個site有show所有parts:

http://dalong.net/review/mg/m29s/m29s_i.htm

唔該曬!

我想問下你,電鍍水口你話用笨大的水貼已經 ... [/quote]

我個blog有但Yahoo"系統提升工程正在進行中"... 過兩日去 http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl 揾吓啦





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-1 04:56 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patkwok 於 2008-4-1 03:59 PM 發表


我個blog有但Yahoo"系統提升工程正在進行中"... 過兩日去 http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl 揾吓啦

真係唔該曬你,過兩日要跟你學下野先

唔好噤講, 大家交流吓啦...





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-1 04:59 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 張子房 於 2008-4-1 04:10 PM 發表
超靚~~金屬色!無得頂!

我覺得佢係現時笨大出得最靚啲鍍MG!





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-3 10:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 gundam@jkl 於 2008-4-1 04:56 PM 發表


唔好噤講, 大家交流吓啦...

Yahoo開返啦... http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=385





頂部
JKL
曹長
Rank: 2


UID 26529
精華 9
積分 17
帖子 470
成品數目 17 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-28
來自 HK
狀態 離線
發表於 2008-4-3 10:15 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patkwok 於 2008-4-1 03:59 PM 發表


我個blog有但Yahoo"系統提升工程正在進行中"... 過兩日去 http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl 揾吓啦

真係唔該曬你,過兩日要跟你學下野先

Yahoo開返啦... http://hk.myblog.yahoo.com/gundam-jkl/article?mid=385





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 02:01 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver