回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] RGM-79N
獨角vincent仔 (NEWTYPE)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16589
精華 0
積分 16
帖子 1071
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
來自 路飛海賊團
狀態 離線
發表於 2008-2-10 12:54 AM  資料  短消息  加為好友 
RGM-79N

鼠年第一次發的作品~~請大家俾D意見~~THANKS~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




我很窮…但是我係HI NEWTYPE
I'm poor but I'm HI Newtype~~~~
頂部
獨角vincent仔 (NEWTYPE)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16589
精華 0
積分 16
帖子 1071
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
來自 路飛海賊團
狀態 離線
發表於 2008-2-10 12:55 AM  資料  短消息  加為好友 
            



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




我很窮…但是我係HI NEWTYPE
I'm poor but I'm HI Newtype~~~~
頂部
獨角vincent仔 (NEWTYPE)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16589
精華 0
積分 16
帖子 1071
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
來自 路飛海賊團
狀態 離線
發表於 2008-2-10 08:26 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 無無聊聊又一日 於 2008-2-10 01:17 AM 發表
好乾淨o既成品,隻色好柔和,正!!!!

THANKS~ ^^

QUOTE:
原帖由 seed9835 於 2008-2-10 02:47 AM 發表
verry nice

謝謝~~^^





我很窮…但是我係HI NEWTYPE
I'm poor but I'm HI Newtype~~~~
頂部
獨角vincent仔 (NEWTYPE)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16589
精華 0
積分 16
帖子 1071
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
來自 路飛海賊團
狀態 離線
發表於 2008-2-10 08:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-2-10 04:17 AM 發表
幾好

陰影質感唔錯

thanks~~ ^^  陰影仲有很多要向千影兄學習

QUOTE:
原帖由 tianyutianqing 於 2008-2-10 11:02 AM 發表
Good 呀Good. 阴影很好。

謝謝~~ 我會更加努力處理陰影





我很窮…但是我係HI NEWTYPE
I'm poor but I'm HI Newtype~~~~
頂部
獨角vincent仔 (NEWTYPE)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16589
精華 0
積分 16
帖子 1071
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
來自 路飛海賊團
狀態 離線
發表於 2008-2-10 08:39 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 seinyat 於 2008-2-10 11:24 AM 發表
like the field of depth photography, but the pose can be more dynamic! cheers

^^" 因為我嘗試擺既時候心口旁邊已經被我膊頭甲刮花左   
之後我都無就整大動作了~

QUOTE:
原帖由 osso 於 2008-2-10 12:03 PM 發表
不錯不錯
加埋把劍同刮貼就更好啦

^^" 其實我噴埋把劍~心急影相唔記得加返上去~
至於刮貼~~~~~^^" 我次次都整得好核突~ so~我好少會加係我d作品度^^CCC





我很窮…但是我係HI NEWTYPE
I'm poor but I'm HI Newtype~~~~
頂部
獨角vincent仔 (NEWTYPE)
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 16589
精華 0
積分 16
帖子 1071
成品數目 16 件
閱讀權限 10
註冊 2007-2-22
來自 路飛海賊團
狀態 離線
發表於 2008-2-10 08:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 有heart人 於 2008-2-10 05:52 PM 發表
陰影輕D會好D. 有D滲線粗0左. 不防上水貼去豊富下個視覺.

^^ thanks~ 之前都係因為上年年尾見到有heart人師兄既吉吉先會走去買~~因為師兄既作品真係好有型

QUOTE:
原帖由 kelvintsang1133 於 2008-2-10 07:16 PM 發表
Good work..i like it..

thanks ^^~~

QUOTE:
原帖由 shevkiko 於 2008-2-10 07:22 PM 發表
隻淺綠色好正

隻gm係咩比例?
對手唔多似mg0既??
對粗腿有d似HGUC Quel GM

謝謝~~ ^^ 其實隻淺綠係由綠色慢慢噴出黎的~~至於比例嘛~~^^" 呢隻真係1/100既MG黎的~ 可能呢隻MG真係太耐了~所以~~^^"





我很窮…但是我係HI NEWTYPE
I'm poor but I'm HI Newtype~~~~
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-29 03:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver