回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 英軍 Sherman Firefly
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-15 10:40 PM  資料  短消息  加為好友 
英軍 Sherman Firefly

Dragon 出品英軍1:72 Firefly Vc

最近至做埋D舊化,至敢拿出來給大家看看,已經好努力,算是重手既舊化,還覺得唔夠既,或者有任何意見,請提出!謝謝欣賞!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-15 10:46 PM  資料  短消息  加為好友 
再貼幾張!

Dragon 既車仔真係開模開得好靚!D邊夠利,細緻度好夠,已經搞到好多地方唔洗用蝕刻片,所以好多補品厰都無出它的補品,因爲出了都無人買。如果出埋士兵,仲好!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-16 12:00 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2008-1-15 11:41 PM 發表
sorry,行過多口一句,龍記拿了1/35的宿1/72何來[開模開得好靚]?
一經宿細又懶去計數,車頭大卜面即刻穿晒崩,
lea D就係龍記既一貫混飯吃手法了.

師兄!Firefly呢架野我真係無咩研究渦,你係咪話個車頭既夾位夾得唔貼呀?我都覺得係,不過做到埋尾就費事搞啦,不過整體黎講距既details已經算係72之中既靚野,你玩慣35,要求當然高D啦!我要求好低架咋!

龍記35我真係未玩過,所以唔識comment! 我只是略有所聞話龍記D車開模好求其。而家我玩既72架架都覺得有水準渦。算啦,人地都係搵兩餐姐! 其實模型既野,未砌到最後都唔知係咪夾口或細緻度甘靚,就算唔靚都要自己執生架啦!慣嗮!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-16 01:01 AM  資料  短消息  加為好友 
多謝joey哥,老鬼哥 同埋 herman 兄!

据我所知,Firefly係英國佬嫌美國佬提供既炮火力唔夠德國佬砌,所以裝左自己國產既17磅炮,而改左一款車叫Firefly。

其實Sherman甘多個款,既分別係好少,所以覺得亂係好正常。以前Sherman 72 得幾個款,后來龍記一出就出嗮N甘多款!我霖係應歐美市場需求。又唔見距出三號四號戰車出甘多款?(話唔定就黎架啦)

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-16 10:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 sinhow 於 2008-1-16 10:42 AM 發表
竟然是1/72的,好勁

多謝師兄! 其實睇得出唔係1:35,因爲有些細節無1:35那樣幼細,35始終係比較靚。我都想玩35,不過砌完無地方放,等我有錢買間大些既屋先啦!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-16 12:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2008-1-16 11:39 AM 發表

哈哈哈!我鐘意lea句"就算唔靚都要自己執生架啦!慣嗮!"
抱著lea個態度都可以試下玩1/35啦,一架半架都唔會好佔好多地方,
龍記亦不只是"搵兩餐"咁簡單呢. 如果你曾經是它的一份子, ...

35真係有興趣架!我見到而家D 1/48都出到有内臟,35仲堅啦!有咩好介紹呀?

其實我玩72其中一個原因係好耐以前(讀書果陣)1/72係十幾二十蚊一盒,1/35係80-100一盒,玩唔起,又無地方,48又唔流行,所以就玩72。點知而家D 1/35越賣越平, 1/72越賣越貴,72要60-70蚊,35就100-200,差別少左好多。不過35 既補品就好犀利貴呢!!唔加又好覺渦,兩難呀!!(你知啦,呢度D師兄好勁架!)

龍記係搵兩餐,不過兩餐都係大茶飯,對於我們用家黎講,有厰甘積極都好既!你係咪有料爆姐?講出黎啦!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-16 04:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2008-1-16 01:09 PM 發表
做得很好, 上色尤其出色.   學習中.

少少意見, 車頭底盤同upper hull 個度係咪未補返個夾口 ?   另外,  車頭燈唔上色既 ?

係呀,個夾口係上下夾埋至發現,果時已經上色上到七七八八啦,咪由拒囖!龍記整條甘巨大既嚹,又做得甘工整,補拒就破壞人地一番心機啦,保留拒可以證明拒D野係有好流既地方嘛!!(跌落地拿咋沙!)

車頭燈係懶,所以無做,SORRY! 順便問下,應該點上色法呀??

[ 本帖最後由 timng 於 2008-1-16 04:37 PM 編輯 ]

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-16 04:33 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2008-1-16 01:10 PM 發表

冇!我冇料爆!我乜野都唔知既!
好介紹就梗係要玩下***果架Marder III (H)啦,唔怕貨比貨,砌完都好細架啫!

師兄!你既介紹唔錯,仲提醒我其實砌起左架1/72 Marder 未上色。

不過你砌到甘精美,令我好恐懼!心霖:想象唔到可以做到你甘靚,我用你甘多工夫黎搞部35,我砌左3-4部72 咯!! 等我學下野先啦!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-16 05:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 斯巴達人 於 2008-1-16 04:57 PM 發表

簡直係模型界人渣典範,唔好學呀........



1/72 Marder ?
快D post黎睇睇啦!

上面架車唔係我砌既,係岑生既作品 ...

未上色呀!砌好就啪埋一便果 D呀! 等我搞掂至算啦,我仲有好多爛尾呀!大大話話都有十幾架阿!

真人show一定去,有野學渦!唔好走雞呀!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-18 11:27 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2008-1-18 11:11 AM 發表

相信是一分錢一分貨,但真係唔捨得

哇!聼你地講到甘貴,噢!我玩35呢個念頭又霖熄左啦! 原來72同35既差距依然係甘大!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-18 11:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2008-1-18 11:35 AM 發表

玩老田的吧

玩住48先都可以既..................一下玩甘大,會出事渦!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-18 12:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2008-1-18 11:41 AM 發表


你用架單車同架法拉利比更係差距大喇

呢個話題可以出個post係聊天區架,甘我地做個 like to like comparison 好唔好?

Item /  Description / 1:72 Price / 1:35 Price

1 / 平價 injection / 30-40 / 70-80
2 / 中價 injection / 50-70 / 100-200
3 / 高價 injection / 100-150 / 200-400
4 / 一般首版  resin complete kit / 150-200 / 500-800
5 / 貴價首版 resin complete kit / 200-350 / 900-1600

以上純粹個人多年觀察所得,好大概,可能同大家既睇法有出入,只是給大家參考。綜合所得,真係一濶三大架,鬼叫你有公屋唔住要住豪宅咩?一係你就楂頸就命!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-18 03:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 brucesam 於 2008-1-18 01:59 PM 發表
1/72都做到這個水平,強大!

多謝!一般姐,仲係學緊野咋,仲有好多野需要改進!

頂部
timng
上校
Rank: 4


UID 16922
精華 0
積分 18
帖子 5318
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-14
狀態 離線
發表於 2008-1-18 03:30 PM  資料  短消息  加為好友 
我去過蠟像舘見個鄧小平都變左鬼鬼地啦!

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 03:45 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver