回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] RX-78-2 ver. one year war 第一次用噴筆 [100%完成-全制作過程]
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-4 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 
RX-78-2 ver. one year war 第一次用噴筆 [100%完成-全制作過程]

正如大家所見 小弟2005 已經註冊為會員 ... 三年了 終於從T-HOBBY買了人生的第一個氣泵+噴筆
這兩年來小弟不停爬文 從各位師兄的文章使我獲益良多
今天 我終於有自己的作品可以為大家分享了

紅色的部分 + 黃色的部分 + 藍色的部分 已經完成了打磨和上色的程序 未滲線 未上保護油

骨架 + 白色的部分 打磨過程進行中

由於太心急想看成果 ! 未上消光就組一次...結果駕駛倉...花了!

ps. 隻野我買左$175, 超底 呵呵呵呵
==========================================================================================

2008 1月5日全手油阿寶100%完成 哇哈哈哈哈按我進入26樓板面
2008 1月8日RX-78-2 火箭砲 什麼夾口水口分模線打磨完成....上灰完成按我進入31樓板面
    ***ps. 白色部件打磨進度 80%***
2008 1月8日下午白色部件打磨+上灰完成按我進入34樓板面
    ***ps. 白色部件準備上底色***
2008 1月8日晚上白色部件底色(算是)完成...按我進入35樓板面
    ***ps. 白色油用光了...要再買***
2008 1月12日白色部份高光完成...按我進入45樓板面
    ***ps. 白色油用光了,用了田官的代替***
2008 1月14日噴射器100%完成按我進入46樓板面
    ***ps. 火箭炮+背包也完成了(照片後補)***
2008 1月20日後補照按我進入52樓板面
2008 1月25日腳骨完成了按我進入55樓板面
2008 2月1日天氣寒冷...無法開工...拍了點新照按我進入71樓板面
2008 10月31日10月31日 100%完成了按我進入74樓板面

[ 本帖最後由 文少 於 2008-11-2 11:32 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-4 10:59 PM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-4 11:43 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 CKT 於 2008-1-4 11:01 PM 發表
加油努力
期待成品
我都想快d有錢買噴筆

多謝, 我會努力 祝你快D有錢買噴筆

QUOTE:
原帖由 danny1218 於 2008-1-4 11:02 PM 發表
上高光係咪較細個氣壓同出油量黎上?

係啊, 咁都比你睇得出? 我係咪做錯野? 唔通係新手常犯的毛病?

QUOTE:
原帖由 thardaway 於 2008-1-4 11:22 PM 發表
好靚喎~
我第一次用都無咁靚

多謝 話哂我都潛左咁耐水先開始

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-4 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2008-1-4 11:44 PM 發表
樓主好有心機~今日既努力日後既成果~

多謝 期待成果

QUOTE:
原帖由 龍千影 於 2008-1-4 11:49 PM 發表
第一次噴,已經很好了

真的嗎? 呵呵呵呵

QUOTE:
原帖由 spychung 於 2008-1-4 11:51 PM 發表
想問下你 用筆既時候 d氣壓大小 同出油量多少?

真可惜....我個氣泵冇氣壓標...唔知氣壓大小

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-5 12:41 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 spychung 於 2008-1-5 12:34 AM 發表


即係 轉 出氣壓多少 o個個 位, 你會唔會用好大氣壓定係中間咁

咁出油呢??

氣壓就中間咁囉, 出油就細

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-5 12:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ttkai322 於 2008-1-5 12:04 AM 發表
好靚,真係第一次。
我都係剛買pump & 筆,整緊抽油箱,整完就開始我的第一次 ,以往都係手油

抽油箱, 我買pump 之前已經整定lu~heehee

QUOTE:
原帖由 肥俊 於 2008-1-5 12:50 AM 發表
我都係亂用..龍飛鳳舞咁噴...
氣壓我都唔太知係邊個位教-_-""

見到你咁有心機,我有d慚愧..

大家一齊努力!

其實呢我諗人人第一次都會好好心機....我估我玩得多都唔會咁有心機...一齊努力吧!

QUOTE:
原帖由 MG110 於 2008-1-5 12:51 AM 發表
好野上色好靚!!!!
期待成品!!!

呵呵, 多謝^^

QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2008-1-5 01:00 AM 發表
如果你唔講真係唔知你第一次用噴筆
噴出黎效果同玩開ge人差唔多
繼續努力ar

不會吧, d 師兄比我做得正好多~~

QUOTE:
原帖由 ss 於 2008-1-5 09:54 AM 發表
goood a+oil



QUOTE:
原帖由 mark2 於 2008-1-5 10:01 AM 發表
add oil

i will add oil ah

QUOTE:
原帖由 version-e 於 2008-1-5 11:30 AM 發表


噴得好,色好靚,$175? 幾時買?

多謝多謝 我早幾年在元朗前買的, 另外半年前買左隻z ver.2 $249, z3 $279
隻z 好可能係我一下隻開刀的目標

[ 本帖最後由 文少 於 2008-6-17 12:28 AM 編輯 ]

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-5 02:10 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 naruto160 於 2008-1-5 12:58 PM 發表
想問下當你用噴筆噴完一隻色,但想轉笫2隻色噴,應點樣清潔番之前果隻色??
最後當用完噴筆噴野,應該點樣保養番支噴筆?

我岩岩買左筆噴,好多野5識..可5可以教下我

我會噴哂筆入面d 油(出街 ) , 之後再加少少thinner 噴(出街 ), 之後再用紙巾抹個杯, 下一次噴之前又加少少thinner 噴(出街 )
如果心情的時候會拎支針出黎抹

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-5 02:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 naruto160 於 2008-1-5 02:13 PM 發表
明白~~問多句:你係用邊隻thinner ga?

由於我上油係用 mr color, 所以我都係用番mr color thinner , 不過好似有點貴...所以我遲d 會用工業天拿水洗

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-5 04:03 PM  資料  短消息  加為好友 
全手油阿寶100%完成

全手油阿寶100%完成 哇哈哈哈哈



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-6 12:15 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2008-1-5 04:48 PM 發表
坦白講,樓主第一次用噴筆上色 既 效果已經好好,

你做得岩,爬文同經常參考及分析D好既作品係可以令自己進步快D,

樓主加油,期待作品完成。


多謝支持!

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-8 12:44 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 MG110 於 2008-1-6 05:26 PM 發表
油得吾錯播!!!

呵呵一般啦, 只不過我見冇咩人post 駕駛員, 咁我就落力油靚佢, 做我既賣點而已

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-8 12:48 AM  資料  短消息  加為好友 
RX-78-2 火箭砲 什麼夾口水口分模線打磨完成....上灰完成



ps. 白色部件打磨進度 80%

[ 本帖最後由 文少 於 2008-1-8 12:55 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-8 01:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 kelvintsang1133 於 2008-1-8 01:04 AM 發表
oh...brother..it's really a nice paint...pls keep going...

really ? thx for your support man, this is my first time of air brush painting project you know.
I am here to share to everyone now, whatever you guys think it is nice or suck
anyway, hope you would enjoy it

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-8 06:03 PM  資料  短消息  加為好友 
白色部件打磨+上灰完成

              

[ 本帖最後由 文少 於 2008-1-8 06:05 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-8 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
白色部件底色完成...

白色底色完成....可是...顏色跟底灰的色差不多....
只怪自己太lazy , 上白色之前不先上一次白底灰...
因為自己的混油技術未到家...以為 #80基本藍+#174螢光炒紅+#1白就可以足以遮蓋...(可能就是混出了底灰色= =+)
唉...現在底色上得很厚的說orz"..........
油...厚噴了...白色油用光光...要再買了

[ 本帖最後由 文少 於 2008-1-8 11:45 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-11 06:49 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 donaldszeto31 於 2008-1-9 10:37 AM 發表
大大可唔可以拍下個air compreeser

請笑納          



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-11 06:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 T-Hobby 於 2008-1-9 10:52 AM 發表

咦!!我個泵wor!!

咩你個泵姐>< , 我比左錢買,而家係"我個泵", 呵呵呵呵

QUOTE:
原帖由 MG110 於 2008-1-9 03:39 PM 發表
期待成品!!
加油!!

多謝支持

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2008-1-9 04:23 PM 發表
利用模型盒,咁樣插起 d 件等乾...好方法呀...抄考抄考

估唔到小弟都有自創野值得師兄抄考XD

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-11 07:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 version-e 於 2008-1-11 07:05 PM 發表
可否透路隻紅(脚),藍(胸)同橙黄(胸噴氣口)用邊幾種油溝出來?

比例方便...不詳, 憑感覺溝的...
紅 [底色] #3 基本紅 (最多) + #171 螢光紅(少量)+ #174 螢光粉紅(少量)
  [高光]  以上底色 (少量)+ #1 白(大量) + #174 螢光粉紅(憑感覺)

藍 [底色] #80 基本藍 (最多) + #174 螢光粉紅(少量)
  [高光]  以上底色 (少量)+ #1 白(大量)

橙 [底色] #58 黃橙色 (最多) + #49 透明橙 (憑感覺)
  [高光] 以上底色 (少量)+ #1 白(大量)

頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-12 03:38 PM  資料  短消息  加為好友 
白色部分上色完成
由於Mr. color #1 用光了, 加上無意中找到n年前(小學時代)入手的田官X-2 , 所以高光用了田官X-2 代替了



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
文少
壹等兵
Rank: 1


UID 1901
精華 0
積分 2
帖子 173
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-4-4
來自 屯門
狀態 離線
發表於 2008-1-14 06:56 PM  資料  短消息  加為好友 
噴射器100%完成




 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:01 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver