回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [戰機] 豬尾 1/72 - A4
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-24 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 
豬尾 1/72 - A4

e 架衰野, 幾個月前砌好上左色, 點知上水貼知先 d 位全錯, 要噴過第二隻色去就第二款花, 攪左我個幾月二個月. 激死 !!!!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-24 03:49 PM  資料  短消息  加為好友 



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-24 04:13 PM  資料  短消息  加為好友 
院長, 我知係好肉,好 awesome, 唔使咁大聲講架喎 ..

QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2007-7-24 03:50 PM 發表
awesome

正乜鬼, 行野咋

QUOTE:
原帖由 cedric_chan1322 於 2007-7-24 03:51 PM 發表
一個宇...正

好o阿, 好o阿, 多個朋友仔砌機 !! 萬歲 !!

QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2007-7-24 03:54 PM 發表
好嘢我都好多年無砌Jet Engine 的戰機,都係時侯開工砌番架!

砌緊哥時你都未買, 關我乜鬼野事 !

QUOTE:
原帖由 akatwins 於 2007-7-24 03:55 PM 發表
毒王出品,必屬精品
你知我買咗架A4o架post架嚟毒害我


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-24 04:17 PM  資料  短消息  加為好友 
使唔使等你開多架啊 ?!  

QUOTE:
原帖由 joey 於 2007-7-24 03:57 PM 發表

不如.....我......掉左去 ?! 會架啦會架啦

QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-7-24 04:06 PM 發表
好有個人風格,噴得又靚..... 不如.....你......

多謝多謝

QUOTE:
原帖由 Alex_xelA 於 2007-7-24 04:07 PM 發表
looking great~


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-24 04:24 PM  資料  短消息  加為好友 
係唔係"反"野啊 ??!! ....
你欠架 18 呀, 快d交

QUOTE:
原帖由 towailun 於 2007-7-24 04:19 PM 發表


不如你教下我點噴得咁靚la~

咁攞番出蒞....剪多兩件啦 ...

QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-24 04:20 PM 發表
我架A4剪左兩件就擺左系度,俾你咁毒毒,我又………………


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-24 04:27 PM  資料  短消息  加為好友 
佢都唔知係唔係練左"光速走".....

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-7-24 04:26 PM 發表

你呀,咪成日得個「o翕」字呀,快 d 砌


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-24 04:35 PM  資料  短消息  加為好友 
謝謝, 話時話 e round 未見你開狗既 ?? 有冇攪緊啊 ?

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-7-24 04:26 PM 發表
巧令令...

唔惡攪, 係機頭加油管麻煩 d, 要磨番順, 同埋好易斷,

QUOTE:
原帖由 joey 於 2007-7-24 04:30 PM 發表
其實呢架FUJIMI惡唔惡攪??
成日見架BLUE ANGEL......


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-27 02:15 AM  資料  短消息  加為好友 
咁係

QUOTE:
原帖由 matleung 於 2007-7-24 04:36 PM 發表

簡直係好學吾學呀...

作死你呀, 攪亂檔

QUOTE:
原帖由 mon11463 於 2007-7-24 05:02 PM 發表
我而家係度忠告大家千祈吾好砌機,真係好難砌架,不過毒王吾要都可以一刪一千字....

咁唔得架喎, 快 d 砌啦 , 你都識講...."向難度挑戰" 啦

QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-24 05:03 PM 發表
攞番出黎,望左兩眼,擺番好
如果砌得靚,都幾靚嘎



QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-24 05:05 PM 發表
一於向難度挑戰啦

anytime when we meet.

QUOTE:
原帖由 b8808800 於 2007-7-24 05:51 PM 發表
WA WA WA~~~
幾時帶出黎見下~~~~

冇錯, 豬尾o的水貼就係咁老套,

QUOTE:
原帖由 rice 於 2007-7-24 10:53 PM 發表
冇得頂頂頂頂頂......................

立體感好強.......又唔會太誇張.....呢樣就係我成日想做.....又做唔到O既效果.....

講開豬尾o的水貼....又硬...又無膠.....又唔對色....又唔O岩 SIZE..........

唔止少見, 連 reference 都揾得多, 激死!

QUOTE:
原帖由 ice 於 2007-7-24 11:35 PM 發表
很少見雙座位的a4,正

如 "有排唔做得" 咁講, 係fujimi, 點解咁叫就唔知, 約定俗成就是

QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-7-24 11:51 PM 發表
犀利, 犀利.  砌機機既, 都係強人啊.   

問一下, 點解叫豬尾 ??



QUOTE:
原帖由 有排唔做得 於 2007-7-25 02:56 AM 發表
我估系fujimi挂

原裝架,

QUOTE:
原帖由 實Q 於 2007-7-25 03:15 AM 發表
毒王出機, 坐倉巧細緻

咁好朋友啊院長

QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2007-7-25 08:56 AM 發表
見你又唔買.... 唔打緊,有隻飛緊去你到架喇

下次俾埋張水貼你睇知架o剌

QUOTE:
原帖由 自來也 於 2007-7-25 09:38 AM 發表

我想睇下你之前錯左 d 乜

e 隻細細隻, 可以唔使掉啊

QUOTE:
原帖由 chestert 於 2007-7-25 10:25 AM 發表
今次幾時掉呀


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-27 02:29 AM  資料  短消息  加為好友 
噢... 咁唔阻你喇

QUOTE:
原帖由 akatwins 於 2007-7-27 02:26 AM 發表
kc係時侯去炒菜喇


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-27 02:49 AM  資料  短消息  加為好友 
哈, 仲好意思我 ??! 連本帶利, 起碼 3 隻, 唔該快手 d 喎

QUOTE:
原帖由 akatwins 於 2007-7-27 02:32 AM 發表

唔係餅聚要交有轆菜咩


頂部
KC
中校
Rank: 4
月光族


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 828
精華 2
積分 81
帖子 3799
成品數目 81 件
閱讀權限 102
註冊 2003-7-23
狀態 離線
發表於 2007-7-27 03:09 AM  資料  短消息  加為好友 
你都打橫蒞講

QUOTE:
原帖由 akatwins 於 2007-7-27 02:54 AM 發表

你唔知我住係邊嘅咩......................北角"例遲"


頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:15 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver