回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [SD] 新人第一次發貼 Gundam Leopard
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-10 12:26 AM  資料  短消息  加為好友 
新人第一次發貼 Gundam Leopard

第一次發貼,也是第一個sd,很興奮!

Photo影得不好,是用Palm影的.沒錢買DC了.請勿見怪.
噴灰留待暑假再做了,做好再貼圖了.
請多多指教...

後記:硬著頭皮去買了一部渣豆DC,把相片整理一下,請狠評!
謝謝.

[ 本帖最後由 yicu23 於 2007-6-11 05:02 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-11 05:05 PM  資料  短消息  加為好友 
重有兩幅圖



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-12 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 
唉!雖然無人回應,不過點都要update下...
今日同隻SD洗白白,順便同隻執咗好耐但跟住嘜都冇做過的小飛俠洗埋
本來想暑假先同佢上色,不過呢幾日又好似得閒啲,
如果可以嘰話呢一兩日就同佢地上灰.



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-13 09:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白面仔 於 2007-6-12 11:01 PM 發表
好似好多胶水挤晒出黎...要处理下..

謝謝你的意見,但我會係噴灰後才睇下實情係點.

頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-14 10:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2007-6-13 09:17 AM 發表
leopard?
x 入面個隻?
有出sd 咩?

是也, 是G-Generation F No.45,間中重可以係模型舖見到.

QUOTE:
原帖由 RXyue 於 2007-6-13 11:57 AM 發表
我 回!!!幾好!!等待 完成品

謝謝您的支持,我一定做好呢隻模型.
所以我今日同隻嘢貼咗膠紙,預備明天噴灰.

[ 本帖最後由 yicu23 於 2007-6-14 10:09 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-15 10:24 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Tony仔 於 2007-6-15 04:53 AM 發表
感覺十分好...........

detail 位很不錯



QUOTE:
原帖由 肥叉燒 於 2007-6-15 08:04 AM 發表
好似好正~

加油~期待成品

十分感激你們的支持,我大概今日可以上灰了,不過之後就要擱幾日,可能要下星期三先至可以再開工了.

頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-15 10:36 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-6-15 01:27 PM 發表
teacher lots of great works here, right?

其實也不知道算唔算多,前前後後用咗幾年...
多年前以此模型示範如何分件及補好SD嗰啲偷膠位,不過只係整咗兩件示範完就冇再整過啦.
上個月左右都唔知點解會有心機想整埋佢,未搞到而家噤啦.

希望放假前可以完成佢,噤暑假就可以整下一隻了:1/100 Serpent Custom

頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-15 10:47 PM  資料  短消息  加為好友 
今日終於可以噴下啲件了.
氣泵大概5-6年沒用了,幸好多年以後再開翻都沒有問題.

噴好以後再慢慢檢查...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-15 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 
檢查後發覺有不少問題,不過一兩日應該就可以搞定的了...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-6-15 10:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-6-15 10:44 PM 發表

I mean there are Lots of great models by HKML members in this web, right?
Well, finally can have new works~ no need to be blamed by mr.tam or "chem god" : "I have been seeing these works for 5 years already"

Right, there are really lots of great works in HKML. Can't believe there are so many good modellers in HK, and they are REALLY GOOD!
正是做到老(在下),學到老.

頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-7-28 06:52 PM  資料  短消息  加為好友 
嘩!原來離上次更新都個半月了,真係覺得自己好懶
點都好,今個星期終於有時間整下啦...
整整下,老婆放工返來啦,做住咁多先,下星期再開工...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-7-28 08:51 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2007-6-15 11:10 PM 發表

樓主都唔少料, 唔好咁謙~



QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-7-28 06:58 PM 發表
The highlight of the grey parts is very good~~~

多謝你們的誇獎了...Thanks.





世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-7-30 08:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 肥叉燒 於 2007-7-28 09:25 PM 發表
係唔錯喎~
繼續加油~!

Thanks.





世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-7-30 09:11 PM  資料  短消息  加為好友 
忙了一整個上晝,才包了這麼多件,唉...
當你黐緊膠紙時你就諗下分件,
當你分緊件時你就諗下黐膠紙...
魚與熊掌不可兼得也

[ 本帖最後由 yicu23 於 2007-7-30 09:15 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-7-30 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 killer_yip 於 2007-7-30 08:53 PM 發表
我有部hg1:144喎等我快d完成佢先

期待期待...





世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-8-1 06:10 PM  資料  短消息  加為好友 
今日又整咗啲,不過今晚有嘢做,整住咁多先,聽日繼續...

PS 金色嘛嘛地,我諗都係用銀色加透明黃好啲...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-8-5 06:45 PM  資料  短消息  加為好友 
很久沒更新了,現在馬上去相:



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-8-5 06:50 PM  資料  短消息  加為好友 
繼續去相

繼續去相:
PS: 笨大的貼紙真的很差...



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-8-5 09:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomsc 於 2007-8-5 06:54 PM 發表
your spraying is great~~ especially for the gold parts!! but....I think the area between the deep green and light green can be .....repainted a bit.....the deep one and the light one looks separated.(I mean the highlight can be more natural)

看來是差了點,不過再噴的話會很費勁,我技術又不是很好,所以看看這一兩天有沒有時間噴,因為明天又要返學校了,一返又唔知會返幾多日先做完嘢...
做得太夜又唔夠時間開噴筆,所以唔知有冇機會再噴下枝槍啦...





世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
yicu23
曹長
Rank: 2


UID 16888
精華 0
積分 7
帖子 476
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2007-4-9
來自 沙田
狀態 離線
發表於 2007-8-8 07:00 AM  資料  短消息  加為好友 
尋晚整咗唔少,差少少就做哂啦,宜家影啲啲相,
今晚煞科!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




世代傳承的意志、時代的變遷、人們的夢,只要人們繼續追求自由的答案,這一切的一切都將永不停止。
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:28 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver