回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: MG - Dual F91
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-15 03:34 AM  資料  短消息  加為好友 
MG - Dual F91

yo, latest kit,..3 weeks to complete. building 2 MG at the same time, are so much fun.. and yet..so tired .. some parts are missing ... here's the photo...enjoy









頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-15 03:34 AM  資料  短消息  加為好友 









頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-15 03:35 AM  資料  短消息  加為好友 
more...:)









頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-15 11:06 AM  資料  短消息  加為好友 
Thanks for the comment everyone.

@PureBoy  ,yes, i got the Progress pic..but not much..later will post it here.

@eddie_ch, haha, yes, was thinking to build 2 more crossbone, full cloth..and X2, but just worried X2 might have the MG version?

@char, usually i work this model on weekend only..sat and sunday..spend more than 10 hrs :D ...coz daytime busy with office work

頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-15 12:08 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 eddie_ch 於 2007-2-15 11:26 AM 發表

awesome!! u'll have a whole team then! and x3 too! but they'll have it in MG later on most likely, c'mon we all know how bandai works

wah, if know like that...then better hold it for a while..till bandai release the kit. :D ... maybe next kit i will back to HG 1/144 again... Stargazer

頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-15 12:47 PM  資料  短消息  加為好友 
some more photo..





頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-16 02:39 PM  資料  短消息  加為好友 
@hangsangbank, haha, i will try my best to bring it over.

@SC, what;s mean by GK?

頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-16 02:39 PM  資料  短消息  加為好友 
@小牛牛ex , nope , i didnt cut the finger, just keep the original.

頂部
eday
上等兵
Rank: 2


UID 9827
精華 10
積分 21
帖子 275
成品數目 21 件
閱讀權限 10
註冊 2006-4-9
來自 HK
狀態 離線
發表於 2007-2-16 02:40 PM  資料  短消息  加為好友 
Thanksss all for the comment,... Happy Chinese New Year

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:18 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver