回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] TOYOTA AE86 Trueno(藤原豆腐店)
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 02:39 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談
TOYOTA AE86 Trueno(藤原豆腐店)

第一次拋光的作品
亦係第一架完成的車
其實砌好左好耐
但之前差張水貼
所以到依家先完成

製造過程:
http://www.hkml.net/Discuz/viewthread.php?tid=34255

岩岩上Aoshima.co 睇
佢竟然出頭d 版86
仲要係Project.D 版........
雖然有d 心有不甘
但自己改裝的感覺就係唔同(安慰自己中)
http://www.aoshima-bk.co.jp/scri ... x?&code_a=03921

[ 本帖最後由 voda-kent 於 2007-2-4 02:41 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
emanueles   2012-10-30 11:40 AM  讚好  +1   不俗之作




工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 02:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談
more.............

[ 本帖最後由 voda-kent 於 2007-2-4 02:44 PM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 03:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 ktlee 於 2007-2-4 02:43 PM 發表
正,碳纖頭
二十只腳好快

落山最速
新Down Hill 傳說!

QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-4 02:49 PM 發表
明顯靚過我架 86 好多..........

你唔洗車, 冇計
Aoshima 就出呢架
搞到我又想買tim

QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-4 02:54 PM 發表
引擎周圍係唔係要做少少舊化呀

你指個TRD 20 valve引擎?
我覺得個引擎係新裝ge
架車就舊ge
所以整成有對比的感覺





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 03:20 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-2-4 03:08 PM 發表

咁我果架86 係設定為舊車嘛!!

岩岩爆偈ja? (講下笑)

係時候又要鼠返去溫書lu~~





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 05:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談
做完份UE past paper
又上黎吹下水先~~ XD

QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-4 03:23 PM 發表

姐係車頭的箱入面做返d煙燻既效果會好dd
(我新手學車

車頭的箱?
唔係好明
可以圈黎睇下嗎?

QUOTE:
原帖由 Mikusen 於 2007-2-4 04:02 PM 發表
Good !! I like you have the cup in the cockpit

我都好鍾意個杯

QUOTE:
原帖由 R34 於 2007-2-4 04:05 PM 發表
水杯....................
有冇水?

有, 我倒左白膠漿落去扮水

QUOTE:
原帖由 Mirror 於 2007-2-4 04:15 PM 發表
WOW!! 正  
睇o黎唔似第一次喎

睇得多呢到d 高手
自然學到野ge~~





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 05:26 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 tommyyip1111 於 2007-2-4 05:19 PM 發表
正正豆腐店好得意呢

前排行街無意發現的
發覺好岩比例就買左
遲下改返左藤原家的~~~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 05:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-4 05:24 PM 發表
引擎付近洗塗一下會好dd?
下次我砌車都試下先

明你問乜啦
我之前誤會左
以為你話唔夠舊

其實睇返你點設定你架車
如果係擺係展覽場ge, 梗係新淨啦
如果係好似我呢架跑左十幾年, 仲要爆過偈
我就覺得要咁污糟lor
但個引擎係新ge, 所以咪唔整污糟個引擎lor
好似你砌緊ge Mini, 引擎倉應該唔新
除非你ge設定係翻新車





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 06:06 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 R34 於 2007-2-4 06:03 PM 發表
車牌有冇跟足?

跟動畫版





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 08:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 uh 於 2007-2-4 08:36 PM 發表

唔可以話係假既...  downhill R32 太重喇....極易推頭
AE86要快過R32亦要使出瘋狂駕駛得技術....haha

仲有車手ge技術
可能中里毅真係太渣
話時話, 佢在劇中好似真係全敗
1. 未換R32前, 輸畀R32
2. 在秋明, 輸畀拓海(AE86)
3. 在妙義, 輸畀啟介(FD3S)
4. 在妙義, 輸比清次(Evo4)

真可憐......
就係車手太渣
至令人以為86 係快過R32





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 09:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 joey 於 2007-2-4 08:14 PM 發表
正野~~
頂一下~~

thx~~~

QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-2-4 08:20 PM 發表
我都要頂一下。正 X 10 、不過頭D個D内容係假野、不要信、漂移係不快、仲比正常過灣慢、Downhill AE86 快過 R32?? 無可能。

thx~~

QUOTE:
原帖由 tommyyip1111 於 2007-2-4 08:25 PM 發表

o米係,放杯水係車唔倒瀉就奇啦..................

我記得土屋圭市試過
好似都倒瀉左

QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2007-2-4 08:52 PM 發表
好正呀,我都鍾意86

多謝~
我都鍾意86
最大原因係佢夠方





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 09:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 uh 於 2007-2-4 08:54 PM 發表

咁樣...涼介唔渣掛?XDDDDDDDDD
唔講喇... 講番架車真係好正
遲d佢出頭D版會買黎砌一砌

我都買, 但唔砌





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-4 10:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 kitsir935 於 2007-2-4 09:46 PM 發表
終於等到可以睇你架86全相!好感動!

你聽到引擎的咆哮聲嗎?



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
voda-kent
中尉
Rank: 3Rank: 3
尋.鬥心


UID 1658
精華 0
積分 2
帖子 910
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2005-2-11
來自 深水埗-富昌
狀態 離線
發表於 2007-2-5 01:37 PM  資料  短消息  加為好友  添加 voda-kent 為MSN好友 通過MSN和 voda-kent 交談


QUOTE:
原帖由 DAN1911 於 2007-2-4 11:40 PM 發表
个引擎好正啊。好有心机

thank you~~

QUOTE:
原帖由 阿阿阿彪 於 2007-2-5 12:50 PM 發表
哦,原來係咁....唔該晒
又學到野^^

希望幫到你整架Mini

QUOTE:
原帖由 輝輝 於 2007-2-5 01:06 PM 發表
Gd

多謝晒~~~
你既然搞掂左架吉姆
係時候轉返黎砌車啦wo~~

P.S. 你唔洗返學咩?





工事進行中:
FC3S RX-7
FD3S RX-7

停工中:
惡魔Z
Evo IV
Lotus Super7
Toyota AE86 Levin
Subaru WRC'98,01,05
Toyota Corolla WRC '98
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 09:22 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver