回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] 又來搞事,發件舊作 T34/85 ver.1943
  本主題由 Joe_Lo 於 2007-1-10 05:37 PM 加入精華 
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-1-10 05:33 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談
又來搞事,發件舊作 T34/85 ver.1943

終於有" 軍用比例模型成品發佈區 "了!!! 恭喜!恭喜!








頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-1-11 10:31 AM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談
多謝及加圖

由於照片是在2004年中拍攝的,大部份在上一部電腦損壞後已遺失了,現在手頭上就只找到這些。而模型又在家中被嚴重封塵,想再拍攝會很麻煩,請各位見諒。

模型的車身是龍記T-34/85 1944年型改回1943年112廠設定、炮塔是Warrior 樹脂製品、星星車輪、JordiRubio D-5T 型炮管、MK 履帶及Aber PE。

上色的過程實在唔係好記得,都已是兩年多前的事了,當時都是在碰碰撞撞下完成的,現在回看實在有很多不足之處。
記憶中大致的步驟是: 全車先噴綠色,再在局部位置噴白色,然後用筆塗上一些白色,再用綠色在白色的位置上塗一些掉漆,白色及綠色要反覆塗上多次直至滿意為止。

小小的心得是: 如果發覺綠色的地方油漆太厚,可用1000號幼砂紙輕輕打磨一下,會有意想不到的效果。
另一點就是要在大面積的綠色地方,塗上一些白色小點,感覺會更自然。

最後全車用油彩wash一次,泥土的上色可参考Gary Kwan君"舊化上色"一文。

多謝諸君觀賞及版主發精。








頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-1-11 09:50 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談
超肉酸!!

找到了當年貼上Missing-Lynx上的裸照,真係砌得超肉酸!!






[ 本帖最後由 wingzz 於 2007-1-11 10:36 PM 編輯 ]





頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-1-11 10:48 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2007-1-11 09:57 PM 發表

Sorry sir! D 圖睇唔到喎

仲有係你油兵仔勁正呀

另外你張頭像相係咪你仔仔黎架, 好可愛好 Q 呀 我個仔仔都應該同你果個差唔多大, 八個月勒

照片已修復了。
我阿B四個幾月大咋,依家重衰到玩厭奶添!!
Joe Sir 你就好啦,重可以砌野油野,我就比老婆要求收檔幾年,依家變左"口模"了,好彩重可以上網睇下你地砌。





頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-1-12 09:41 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-1-11 10:57 PM 發表
  我都有男人一般既性格, 就係最鐘意呢 d 咁性感既裸照.
呢架 t-34 真係無得頂.

老哥鐘意睇裸照就o岩哂o勒,事關聽日小弟都係帶兩個"裸女"去RMS。
(其實係老婆懷孕後唔比小弟噴油,所以無完成品...)





頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-1-12 10:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談


QUOTE:
原帖由 Wittmann 於 2007-1-11 11:08 PM 發表

相片超正)))))))))))
强烈要求馮兄post 多啲作品出黎

由於很多舊作已在其他論壇發表,不如等小弟重新拍照後再post上來吧。





頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-2-26 03:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談


QUOTE:
原帖由 RochmCheng 於 2007-2-25 08:06 AM 發表
a wonderful piece!

Thanks.

國內sonicmodel 超級高手登陸香港模型聯盟!!!





頂部
wingzz
上尉
Rank: 3Rank: 3
曼斯坦 . 馮


UID 16046
精華 3
積分 12
帖子 1924
成品數目 12 件
閱讀權限 10
註冊 2006-12-4
狀態 離線
發表於 2007-3-7 03:29 PM  資料  短消息  加為好友  添加 wingzz 為MSN好友 通過MSN和 wingzz 交談


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2007-3-7 02:43 PM 發表
....  呢架仲羅命....

http://www.network54.com/Forum/1 ... +Flak43%B9%EF%AA%C5

砌得要咁勁... 影都影咁正...

老友,起我底咁話wor!!!





頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver