回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [汽車] 法拉利 F40 [updated P.2]
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-5 06:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
法拉利 F40 [updated P.2]

Evo 抛光抛極都有刮痕~ 冇心機~
開部F40 來玩下先~

Step 1
我都晤知點解~ 部走個標誌~





Step 2
開窿





Step 3
上色,車頭比較順利咁搞掂~



車尾就 出咗兩次以外~ 上色個時飛咗落地~ 然後打磨個鎮斷咗~



Step 4
engin,第一次用wash~ 亂 78 joe咁搞~ 效果就好烏 joe~
不過個人覺得ok lah~  第一次冇咩要求啦~ ........

















暫時來到呢度先~

[ 本帖最後由 traci 於 2007-1-7 12:07 AM 編輯 ]





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-5 07:58 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 ktlee 於 2007-1-5 06:23 PM 發表
正bor,又有毒la

講毒我呢部未夠班~不過我會努力的

QUOTE:
原帖由 chon 於 2007-1-5 06:25 PM 發表
好掂呀個engin...你係用噴筆定係手油架d色....
thx..........

先用罐噴~ 然後手油做wash~  有少數部分用 gundam marker

QUOTE:
原帖由 REFF 於 2007-1-5 06:25 PM 發表
來啦來啦正呀油得好好呀

thank you reff~~~~ 我仲有好大進步空間~ 不過多謝你讚賞~

QUOTE:
原帖由 tommyyip1111 於 2007-1-5 06:46 PM 發表
唔錯唔錯!加油!我呢排冇得砌呀,睇住你o個d頂癮先

哈哈 希望你唔會悶親啦~ 祝你考試成功啊~

QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-1-5 06:58 PM 發表
如果你個架係駕駛過的車.咁我個架一定係無駕駛過ge
加油......

我呢部車主粗用過啊嗎~

QUOTE:
原帖由 雜果涼粉 於 2007-1-5 07:42 PM 發表
Engine 好有質感,Good特別係絛’蕉’

條焦我都覺得正~ 先噴金然後再輕噴啞黑~ 得咗~ 美源發彩~ 冇得壇





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-5 07:59 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 Mirror 於 2007-1-5 07:48 PM 發表
嘩!嘩!!嘩!!!
好o野!!!!
又有好o野睇喇
副 engine 超正呀
珍珠白襯咩色車廂呀 

haha 多謝你~
應該係普通紅色加黑色車廂挂~
唔會太特別~





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-5 08:13 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-1-5 07:59 PM 發表

咁會唔會唔夠殘呀

可惜車主技術未到家~ 車身白曬(可見白化技術驚人)~ 但係無論佢點用副係都係來到呢個程度~





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-5 08:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2007-1-5 08:17 PM 發表
加油努力...

係既係既~ 老師有冇砌過 F40?  post 來 inspire 下我啊~

QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-1-5 08:18 PM 發表

我怕佢踩唔到油門.......wo

ohh 係 bor~  mini 先 arm arm 夠腳長~

QUOTE:
原帖由 tommyyip1111 於 2007-1-5 08:22 PM 發表

話中有話

冇~ 殺咗我都話冇架啦~

QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-1-5 08:30 PM 發表

是不是你的問題呀.冇呀.....你太多心啦......

係儸~

QUOTE:
原帖由 Mirror 於 2007-1-5 08:33 PM 發表


白襯紅+黑都唔錯噃
不過要留意尾蓋合埋o既問題呀
我o個部右邊尾蓋合唔埋
但係噴完油假組時明明無問題
又睇唔到有咩頂住




你部 F40 好正啊~ 可惜唔夠錢~ 我只買咗 street version~
尾蓋個問題要修正就有牌搞~ 唔玩啦

QUOTE:
原帖由 SKYLINE-GT-R 於 2007-1-5 08:34 PM 發表
一個禮拜....
一個禮拜....
一個禮拜之後我可以砌模型啦~~~!!!
所以呢 ,
拜託依個星期你唔好 post 進度住 ,
因為唔想比你毒到我又衝去買盒 ......

哈哈 毒你毒你~

QUOTE:
原帖由 tommyyip1111 於 2007-1-5 08:42 PM 發表

係呀,呢排溫得文學太多喇有D寫作技巧呢,有少少似,搞到我以為係tim.......

哈哈 算你啦~

最後祝 tommy, jack, 同 eric 考試成功啊~ 考試個時上少D網玩少D(唔好好似我咁
考完先慢慢玩~  加油努力啊~ HKML 車友們支持你地





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-6 04:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 chon 於 2007-1-6 02:49 PM 發表
你用噴罐用左邊幾隻色呀..係幾多號呀???
thx...........



呢兩支~ 工業用~  同 tamiya 差唔多價錢一支但係起碼比 tamiya 大5倍~
效果都好好架~

QUOTE:
原帖由 DMAN 於 2007-1-6 02:54 PM 發表


YOur engine looks great

哈哈 thank you so much for your kind work~
but to be honest compair to yours this is nothing lah~





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-6 07:04 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 DMAN 於 2007-1-6 04:31 PM 發表


You know, I am not kinda ppl like POLISHING OTHER PEOPLE SHOE. Your work looks not bad wor. I have just take some high resolution pic of my poor work. You will find there is many many many defects

sorry~ i didnt mean it that way~ i just think my work have lots of rooms of improvement, and modlers like yourself, joey, teacher, wisnton, mikusen are people i should look up to and improve my own skills, and im honest when i say i really like your work in the F1(engin). as modlers we are all just trying to get better. neither am i people who likes to polish shoes, but thats just how i think.

QUOTE:
原帖由 ktlee 於 2007-1-6 04:37 PM 發表
大佬點比意見呀,我都做吾都gum ge效果
不過真系幾好,我都想試下

你都開始wash你430副計?
可以睇下效果嗎?~遇到什麽問題?
我只係稀釋咗 X-1(好稀好稀)
然後用筆畫上去~

[ 本帖最後由 traci 於 2007-1-6 09:26 PM 編輯 ]





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-6 11:43 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 ktlee 於 2007-1-6 07:12 PM 發表


430系新車未開過,不過部4仔落地都gum多年應該會舊D等下la

good~  遲D又多部4仔睇啦~ 一起整珍珠白啦

QUOTE:
原帖由 winstonm3bmw 於 2007-1-6 08:31 PM 發表
Good washing effect. Please teach me how to do since I am poor in this skill.

你教我就真啦~ 第一次整可以講係亂來~
all i did was thin down x-1 to extreme and jsut hand brushed over the whole thing(pretty much lah~)
and jsut put more of the mixture onto places where i thoght would be mroe dirty~ such as the top, around pipe joint
and for the manafold, i firstly sprayed gold, then light spray matt black, (wont cover all the gold color) so it appear copperish with some arbon build up~
as i said i really jsut did to how i feel like without refering to real pic~ but ok lah, happy with the result for a first time. but lots of room for improvement ~





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-6 11:47 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
Small update:

control panel and intertior started











body decal~



and the rear cover fixed and colored back~ but still can see someting..... oh well =.=||





thats all~ stay tuned, i think i might finish interior tomoro~ i hope lah





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-7 08:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 timling 於 2007-1-6 11:48 PM 發表
副偈冇得彈 ..

hehehe~ thankyou~ 你部 NSX 點啊?





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-7 08:12 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 刀鋒冷 於 2007-1-7 05:26 PM 發表
副偈搞得唔錯..加油啊...我等睇好嘢~~

好野唔敢當~ 不過我會努力的~
多謝你支持





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-8 03:15 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 voda-kent 於 2007-1-7 09:00 PM 發表
果兩支工業用噴罐好似好正
唔知HK 買唔買到呢~~~~

唔唔~ 我都覺得好好用! 效果真係好令~
特別係支銀色~ 用 matalic black 底再噴佢真係好有鉄feel
可以去D 5金或者工業用料既鋪頭穩下~





Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-13 12:09 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談
上光油鳥~ 應該仲未夠厚~ 好慢啊 =.=||








Back...... hopefully......
頂部
Alex_xelA
上校
Rank: 4



UID 3899
精華 0
積分 7
帖子 4961
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-24
來自 sydney
狀態 離線
發表於 2007-1-18 03:35 PM  資料  短消息  加為好友  添加 Alex_xelA 為MSN好友 通過MSN和 Alex_xelA 交談


QUOTE:
原帖由 ERICTONG 於 2007-1-13 12:22 PM 發表
哈哈哈哈....個收音機.......好令wo

唔好睇小佢啊~ 插住D噴左色既零件超方便

QUOTE:
原帖由 ktlee 於 2007-1-13 06:26 PM 發表
快la快la

盡力啦~ 不過要去旅行啦
有排冇得搞~

QUOTE:
原帖由 nob 於 2007-1-13 09:04 PM 發表
looks like good man,keep going

hehehe thx man

QUOTE:
原帖由 thomas1112hk 於 2007-1-18 12:16 AM 發表
等梗你大作呀
俾小弟抄考吓

邊係大作~ 大家一起努力啦





Back...... hopefully......
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver