回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: F-15J....40%(唔玩喇!)
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-16 11:29 PM  資料  短消息  加為好友 
F-15J....40%(唔玩喇!)

資料搜集,然後就...呵呵呵呵呵
(呢架咁既死人機...要做退色..嘿嘿..至愛)



[ 本帖最後由 阿民 於 2007-1-13 03:39 AM 編輯 ]





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-17 01:04 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2006-12-17 12:25 AM 發表
i have been holding this kit for 5 mins in the shop.... but finally put down....

好在你唔要..

得安心d

(其實係自己見到人地砌就唔想砌)





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-17 01:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 R32 於 2006-12-17 12:50 AM 發表
嘩!呢架個機背先係主菜~~~~~~~~~!!

濕濕碎啦~
醉君之意不在decal~
退色先係我最想玩
不過搵唔到多d呢架機呢個花既相
你有冇??





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-17 01:30 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 R32 於 2006-12-17 01:20 AM 發表

自衛隊機…………冇喎,係呢民爺,有冇F-4B、J、N、S嘅釘線圖~~~~~!!

真係冇..
唔好意思





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-17 02:20 AM  資料  短消息  加為好友 
搵左一大堆相,準備開工~















E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-17 02:21 AM  資料  短消息  加為好友 
爭張有退色既機面相未搵到......





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-18 12:38 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2006-12-18 12:03 AM 發表


我都係唸唸下,買左都唔會開工……都係算吧喇……
你要加油呀~
又有野學喇我~~~~

你又玩我喇..又學砌垃圾...





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-18 12:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Joe_Lo 於 2006-12-17 10:50 AM 發表
我記得你好似砌緊架 mig-????? 喎, 乜又開架新呀

仲有架land cruiser 砌緊添..
同步啦...
分分鐘開多幾隻1/72既2戰機呀
燃燒一下d機先





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-19 12:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2006-12-18 06:27 PM 發表


民兄一攪掂左架 b-17大製作, 一下又開三個 project....    又話回一回氣既.   不過我鐘意.

嘿嘿嘿
大把野想攪..





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-19 12:40 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2006-12-18 10:43 AM 發表
死野呀..........又放毒

今日買左隻1/72HARRIER GR MK.3
3草幾野乍





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-19 12:22 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2006-12-19 09:24 AM 發表


哇哇哇...
這個價差不多吧; 在黃點時已經買了海豚鼻...
RAF 的我不大興趣

btw, 昨天巧遇十五女夷....150皮

拿拿拿,一唔同我行就買到野喇!





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-19 12:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 思歪筆 於 2006-12-19 09:33 AM 發表
又玩退色大作
等你

玩下姐玩下姐..到時你又笑我既





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-19 03:32 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2006-12-19 12:31 PM 發表



佢又有咁多彈...又有食刻...無得頂喇...
(我會砌返做 DJ 型,所以油缸唔 fit 無問題)

威喇威喇
快d砌啦咁





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-19 07:53 PM  資料  短消息  加為好友 

都幾賴野...
出得唔錯
不過個模有排執......





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-20 01:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Arnold 於 2006-12-20 09:55 AM 發表


使唔使咁快手呀

燃燒塑膠...





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-20 01:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2006-12-20 12:40 PM 發表
到上色既時候, 民兄可唔可以詳細 d 講下點樣整退色呀 ?  我都有架 18 下年要開工.

好!到時post出黎





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-20 01:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2006-12-20 12:56 PM 發表
咁快set起左既~
攪到我手痕痕tim~~~

仲等.....





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-26 03:41 AM  資料  短消息  加為好友 





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2006-12-27 02:08 AM  資料  短消息  加為好友 
要去6日5夜camp,停工幾日
你地努力喇





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
阿民
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 8000
精華 6
積分 70
帖子 2788
成品數目 70 件
閱讀權限 10
註冊 2006-2-3
來自 元朗
狀態 離線
發表於 2007-1-4 01:39 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 louisuni 於 2006-12-27 10:54 AM 發表
玩得開心 d 喇.  記緊做足安全措施呀, 唔好攪出人命...

咪玩啦........





E-Mail : [email protected]
Facebook專頁︰ https://www.facebook.com/Mansmodelling
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver