回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 老師搞事作sd版
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 10:06 AM  資料  短消息  加為好友 
老師搞事作sd版

其實今次自己真係非常唔滿意..白色噴得差, 冇加深刻線and滲線...走左去畫
無啦啦走去用風筒吹, 結果又中埋招( 唔知大家留唔留意到係邊個位出問題呢?)第一次畫武者眼, 好像不太行...sor了老師, 爛作合照會影衰你果隻呀
黎緊會出埋伝說之大將軍成編, 希望唔會再好似今次咁












最後來個合照.....


頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型怪 於 2006-10-15 10:49 AM 發表
手油算是不錯的了 ~有時應在制作時集中處理模型 不要三心兩意~啊 ~否則出來的東西會 肉腳~的

我全隻噴筆噴的說

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 01:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 g2 於 2006-10-15 12:08 PM 發表
唔講得笑真係靚呀

多謝你先...不過真係唔滿意

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 01:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Laion 於 2006-10-15 12:59 PM 發表
金色同銀色的粒子好似粗左d wor~
試下用雙星油性gei 銀色呀, 好靚ga

其實唔係金銀色粒子粗呀, 係我冇拋光, 重點係400砂->500灰就算
下次會認真and試下你建議嫁喇

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 07:17 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 fangyubing 於 2006-10-15 01:58 PM 發表
做得好好啊!!!!如果我无记错的话,呢只应该系白龙大帝....

多謝晒, 實在不是好..是啊...

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 07:19 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 小牛牛ex 於 2006-10-15 04:40 PM 發表
隻金同銀係邊隻呀?

金= sm06再噴透明黃and橙
銀=sm06
不過噴o係咁ge粗糙平面上其實有點浪費..

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 07:20 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Freedomlacus 於 2006-10-15 04:42 PM 發表

400砂500灰

金銀色粒子粗<<< for this model, I like

其實我覺得個質感有d似磨沙, 換過角度睇也有優點

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 07:25 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 流星王 於 2006-10-15 05:51 PM 發表
整體感覺幾整潔∼
白龍大帝先天個面具就雕得唔好,所以都冇辦法

不過點解背包o既龍貼紙冇左?

我覺得隻野眼太肩, 面太闊...
成隻野可以話係0活動能力.....
我將全部bb戰士o係床下底拎返晒出黎, 好多都已經白色變黃色, 貼紙就更加係......
我撕走左之後又唔記得放好, 上網又搵唔到網有果個標誌, so冇辦法畫上, 就算有都未必有咁ge功力
女俠有冇轟天烈破副甲ge手裝甲? 我唔見左一邊, 如果你有可唔可以借黎覆??

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-15 10:35 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 流星王 於 2006-10-15 08:30 PM 發表

SD CATALOG 入面隻初期白龍大帝用97 個面相黎整,好靚仔架

轟天果套烈破之套冇手甲架喎,得忍武之鎧有手甲咋喎?
隻烈破o係宿舍度,有機會過北宿玩小虎o既話,過黎搵我

白龍大帝張龍紋貼紙,駛唔駛影印/scan俾你

SD CATALOG 咩黎??
我係指肩膀有夜光零件果PART..表達能力差
有機會!
SCAN俾我就好喇, 麻煩你

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-16 01:49 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 流星王 於 2006-10-16 01:29 AM 發表

呢本嘛:
http://www.flickr.com/photos/54986556@N00/260585758/

係夜光果兩塊,定係側邊果兩塊紅、黑野?
如果係夜光果件,我諗唔方便俾你覆

其實係成個唔見左
唔方便唔緊要啦, 一定有方法解決

頂部
丫杰
上尉
Rank: 3Rank: 3


UID 7311
精華 0
積分 14
帖子 1142
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-1-15
狀態 離線
發表於 2006-10-16 01:50 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 王子老師 於 2006-10-16 01:32 AM 發表
哈...
可合照嗎??
下次版聚來的話帶埋佢來..
good job!!

當然可以啦..
下次來到一定來..岩岩完左果次撞正我個fd生日呀

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver