回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 扎夫特的救世主
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 06:07 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
扎夫特的救世主

終於完成了  









[ Last edited by timling on 2006-9-24 at 11:52 AM ]

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 09:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-23 06:21 PM:
timling兄,你終於都搞掂啦
估唔到你個台整到同隻救世咁襯
但係,最估唔到既係,你既作品仲快過我="=

係   終於都搞掂
真係攪佐都okay奈  最慘之前係咁落雨
咁你就加油了   等你隻BB freedom等到頸都長了

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 09:40 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by Sck_2006 at 2006-9-23 06:30 PM:

估唔到,佢用半日時間做哂呢!!!

更係唔係啦  8月幾攪到宜家啦

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 10:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 呂鳳仙 at 2006-9-23 09:42 PM:
如果整多個Faith水貼o向肩膀就型爆~~

嘩... 唔識整水貼呀....

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 10:02 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 龍千影 at 2006-9-23 09:47 PM:
上色唔錯∼

但係.....

唔知係唔係相機問題....睇唔到有高光/陰影位啵

對呀  因為我用噴罐  唔識噴陰影  所以就睇唔到喇 ..

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 10:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by cherkie at 2006-9-23 09:54 PM:
幾靚喎, 但係唔知點解呢隻野個頭特別細....唔係好岩scale

喔 .. 係咩....

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 10:03 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 龍千影 at 2006-9-23 10:03 PM:


icic.....

下次再努力吧

嗯嗯  多謝支持 !

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-23 10:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態
換佐d清d既相 ~~ 請看圖 ~

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 10:43 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 呂鳳仙 at 2006-9-24 12:03 AM:

水貼搵魔鬼先生嘛,都係廿幾至三十幾蚊一大張~

呀係wor.....

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 10:43 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 10:28 AM:

咁我咪要唔油隻No PS既Impluse住?

@@? 仲有新野 一口一?

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 10:46 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 10:45 AM:

冇改,只係想有隻No PS既Impluse者....
之前都有隻No PS既Strike,想襯返一對

哦哦~~ 原來如此  咁你快d開工啦 ! 哈哈哈

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 10:48 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 10:46 AM:

咁即係完左邊隻先

你喜歡吧  隻隻都想睇的 !

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 10:54 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 10:50 AM:

隻隻都想@@"
我都期待你隻新既MG SF
爆響口添

一口一"""  未動工   可能又會改變計劃 ..

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 11:00 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 10:55 AM:

點解會有咁多變數既
係咪要陪你既老婆仔呢

一口一"""  老婆仔 ...  十劃冇一撇 ...

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 11:05 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 11:02 AM:

哈哈......都係一句者...
又係你自己講既......

   
別在這裡說了  離哂題了  會俾板主的   

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 11:13 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 11:06 AM:

言歸正傳,點解你第五幅圖唔影正面既?
我諗正面會好睇d

呀都好  陣間影先
其實呢個pose係 saviour 被斬前的最後攪pose

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 11:17 AM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by 1d20 at 2006-9-24 11:15 AM:

哦......
Sor.....提起你既傷心事添.......

唔緊要  雖死猶榮( 我冇打錯字ma @@? )

頂部
timling
少校
Rank: 3Rank: 3


UID 11999
精華 0
積分 14
帖子 2215
成品數目 14 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-2
狀態 離線
發表於 2006-9-24 03:46 PM  資料  短消息  加為好友  添加 timling 為MSN好友 通過MSN和 timling 交談 ICQ 狀態


QUOTE:
Originally posted by Freedomlacus at 2006-9-24 02:46 PM:
if more decals were used, better, I think........
Still using spraycan?

嗯嗯    冇$買噴筆      呀媽都唔俾我用 ..

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 12:57 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver