回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我的第一隻首辦(99%)
  本主題由 rexlee 於 2006-10-27 01:08 AM 移動 
dennis13
曹長
Rank: 2


UID 9572
精華 0
積分 6
帖子 414
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2006-7-16 03:24 PM  資料  短消息  加為好友 
我的第一隻首辦(99%)

最後畫眼失敗,決定用sunhikari介紹的水貼眼睛,十分好用。
但光油後出現少現白化,用手油補番,所以有不少霞痴。
PS,突然醒起心口有道地方未完成。

[ Last edited by dennis13 on 2006-7-16 at 03:29 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
dennis13
曹長
Rank: 2


UID 9572
精華 0
積分 6
帖子 414
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2006-7-16 04:29 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by =KLN= at 2006-7-16 04:19 PM:
肚Dum既反光有點怪...
想問水貼眼睛邊度可以買到?!

可以找sunhikari會員,它介紹的。

頂部
dennis13
曹長
Rank: 2


UID 9572
精華 0
積分 6
帖子 414
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2006-7-16 04:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Laion at 2006-7-16 03:31 PM:
睇黎rexlee 都毒死唔少人wor~
隻左手d 水口位都未搞掂.....
同埋有d 色出左界
努力油多幾隻~~~~~

左手個到是自己太大意,上佐色發現,我諗自己上色時要多加認真,不能發夢。
已計劃油多隻,但可能要多等一點時間。

QUOTE:
打磨和上色方方再努力吧! 加油, 加油 

多謝,會努力改善。

QUOTE:
遮盖没做好,加油 

遮盖膠紙控制不好。會改善的。

[ Last edited by dennis13 on 2006-7-16 at 08:15 PM ]

頂部
dennis13
曹長
Rank: 2


UID 9572
精華 0
積分 6
帖子 414
成品數目 6 件
閱讀權限 10
註冊 2006-3-30
狀態 離線
發表於 2006-7-17 12:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rexlee at 2006-7-16 10:37 PM:
overall 都ok 呀, 不過 d 色好似淡左少少, 唔知係咪影相關係呢?

打磨方面仍需努力, 大腿同左手有高低級未磨平! 加油出多d囡囡~

多謝,下次製作會更用心。

QUOTE:
booster葉錯色了吧?眼畫得好好,可惜感覺同原作有出入…
下次試下噴d影,會靚好多!
第一次o黎講有80分喔

事實上我沒有畫眼,這是水貼來的,令你失望十分抱歉。

自己亂上色,同原作有出入,下次製作會認真考慮配色方面,我都感到同原作有出入,效果不理想。

QUOTE:
祝你更上一層樓!!

多謝。下次的製作會更用心及多花時間構思

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 08:27 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver