回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 046 今次真係手痕之作,唔知擺邊好!
  本主題由 rexlee 於 2006-10-27 01:11 AM 移動 
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
046 今次真係手痕之作,唔知擺邊好!

前陣子見佢清貨$10一隻,所以買左返黎,最近突然想玩吓生化野,所以整左佢!:em22:

佢係遊戲王d角色,但小弟完全未睇過,所以無咩可以介紹呢∼:em01:

今次特點係全隻野都只係用左透明色(手臂兩把刀除左),所以係一次好好嘅practice!:em14:
話時話,d透明色真係好好玩,可以不停變色,又可以互相覆蓋,值得一試!

大家覺得上色後有無d生化感覺呢?:em13:

[ Last edited by rexlee on 2006-7-25 at 03:19 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:02 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
跟住係上色圖!:em05:



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
重有重有∼



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 06:05 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
最後係加地台再影∼:em14:
希望大家比d意見!



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:00 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by kit19409 at 2005-6-19 06:06 PM:
幾好呀
d口水幾正

謝謝讚賞!
口水係最後突然諗到先加上去嘅, 我自己都覺得效果唔錯呢~:em15:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:31 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by s99099 at 2005-6-19 07:34 PM:
隻黑魔龍呀

無左隻feel

to s99099 & digitim:

請問什麼是黑魔龍? 其實我自己未睇過, 所以都唔知呢~:em22:

不過佢原色都係綠色, 睇圖一便知, 我主要係把紫色換左紅色, 同想整到生化感強d, 至於原來的模樣其實我一d都唔介意!:em13:

咁如果唔理原來果條黑魔龍, 呢隻野又噴得如何呢?





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:34 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by rh78 at 2005-6-19 08:09 PM:
rexlee.好靚呀   我做左個地台  用黏土  差沒上色

謝謝! 咁幾時post製作過程出來比我地睇睇呀?

好想睇多d唔同人嘅情景作品呢~:em07:

[ Last edited by rexlee on 2005-6-19 at 11:47 PM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:36 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 隱藏人物 at 2005-6-19 09:49 PM:
D 口水令我想起異形...
腳板D紅黃漸變令我林起牙肉發炎.
幾有生化FEEL.

[ Last edited by 隱藏人物 on 2005-6-19 at 09:52 PM ]

聽你講完再望住自己隻野搞到有d頭暈身慶tim!:em11:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-19 11:43 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by double4 at 2005-6-19 11:08 PM:
栩栩如生!!!
:em15::em15:

謝謝~ :em14:

真係好開心聽到呢個comment! 不過d色會唔會太令呢? :em14:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-20 09:24 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 小公主 at 2005-6-20 12:03 AM:
隻翼好正,整體感覺好好,我唔知原色設定係點,但而家原創色我覺得無咩問題,砌科巧模型如果只會跟原色咁又點會有創意~~~~

完全讚同小公主的見解, 所以我通常都會在上色時加少少自己的配色, 希望有d個人化同比原色好睇d!:em14:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-20 09:27 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 110066 at 2005-6-20 02:14 AM:
分別真係好大呢~~!
但我覺得對眼做得唔夠凶~~(小意見)

thanks a lot, 110066!

但一時諗唔到點可以令佢對眼做得凶d, 只係諗到用螢光色, 請問有無意見? :em13:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-20 09:35 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 隱藏人物 at 2005-6-20 02:56 AM:
我下次會講少句. :em08:
其實D可能會自然D.(大象的象牙都唔會有紅色)
佈景搞D怪獸打交仲正.

題外話: 你有冇買warcraft 出的蟲,都好有生化FEEL. 買齊兩隻打交正爆. 應該差唔多Size.
[url]http://ww ...

講吓笑啫, 下次請講多幾句啦~:em13:

完全同意, 下次有機會會把白骨上白色, 希望會重恐怖d啦~:em05:

至於warcraft 出的蟲, 我好似未見過, 請問邊度有得賣同幾錢? 好似真係好正, 但都要先睇吓價錢先...... (窮鬼係咁ga啦!) :em10:

透明色我只係用噴槍上色, 無咩特別用法, 但由於透明色每噴一層都會唔同, 所以要先噴陰部位, 再慢慢上其他色, 記全透明色永遠蓋唔到其他色, 所以真係要小心d!

[ Last edited by rexlee on 2005-6-20 at 10:00 AM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-20 11:19 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 伏羲.望 at 2005-6-20 05:29 AM:
佢個樣好惡
d色漸變得好自然,係唔係手油??

基本上係噴嘅, 因為佢都幾大隻, 唔係揑蛋, 有成差不多15cm, 如果手油透明色相信死硬!:em22:

不過最後都用左星星嘅透明橙+透明黑洗塗左一層當滲線!

上色程序大概如下:

1) 因為之後係全透明, 所以一定要先上白灰;

紅色部份:
2) 厚噴透明紅作陰影;
3) 在高光位噴番白色;
4) 上透明紅+透明橙一層一層薄噴;

綠色部份:
5) 薄噴透明紅作陰影;
6) 上透明綠一層一層薄噴;
7) 表面再全部上一層透明紫統一全部色調;

8) 最後用左星星嘅透明橙+透明黑在紅色部份洗塗左一層當滲線!:em14:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-20 11:22 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by R32 at 2005-6-20 10:40 AM:
掂呀rexlee兄,條龍仔好正斗喎,係噴定手油架,D口水係咪用膠水拉呢,好似幾好玩喎,等我得閒又整隻玩下先!!

hoho, 謝謝r32兄!
如果真係毒到人會好開心ga!

至於上色, 請看看上一個 reply 啦!:em13:

口水係用膠水拉嘅, 果然高手一睇就知呢!

[ Last edited by rexlee on 2005-6-20 at 11:27 AM ]





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-20 11:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by greatart at 2005-6-20 10:48 AM:
rexlee 兄的上色技巧好正~~
如果可以將d爪磨尖d好更好~~

係噃, 之前諗過tim, 謝謝提點! :em07:

下次會再注意一吓ga!:em26:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-21 12:06 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by BPH at 2005-6-20 01:16 PM:
又玩口水?? So dirty :em21:
係唔係用UHU 整
另外, 我想問下地台點上色?
上完"灰", 然後主色& 陰影, 再乾掃??
仲有冇其他?? thx for your help :em06:

中呀, 係UHU黎ga! 一眼比你識穿左tim, 果然係玩口水高手噃!

至於地台, 一般我自己都係同上模型一樣, 都係上完粗"灰", 然後主色& 陰影, 再乾掃等, 但聽聞好似好多人用油彩或塑膠彩上色, 可以試吓!

其他當然係諗吓有咩small parts可以加上去等佢更加似真啦~

見你咁問, 係咪整緊地台先? 係就快d post出來睇吓啦! :em13:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-21 12:10 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by s99099 at 2005-6-20 10:54 PM:


遊戲王其中一隻怪獸

由一張惡魔的召喚~同一張紅眼黑龍合體而成

原本動畫入面佢ga主色係黑紫-.-唔知點解出左隻綠色-.-

問我唔理原色呢隻比我有恐龍ga感覺@@:em15:

[ Last edited by s99099 o ...

thanks a lot! 原來本來隻野係黑色嘅, 如果我一早知應該都會上黑色, 因為可能重型呢! :em03:

至於似恐龍, 咁已經好好, 因為我本來都打算當佢係恐龍咁整, 而家似都好成功囉!:em14:





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-21 12:15 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 隱藏人物 at 2005-6-20 11:48 PM:
Starcraft隻野舊時旺角"展X" 間模型鋪有, $22 蚊. (頂多$28) 盒野應該放0係D 1:144同舊SD 附近, 而家唔知仲有冇.( 頗冷門: 除左我"令"過盒野出黎之外係原封不動的.) :em14:

咁...... 咪應該係最多塵果隻囉, 應該都好易找吓! :em01:

不過$22-28好似都好低噃, 有時間出去睇睇, 可否告知果間"展X" 間模型鋪的full name同大約address? thanks!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-21 02:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 隱藏人物 at 2005-6-21 12:55 PM:
展藝. (廣華街12號), 隔離間生暉唔知有冇.
個盒好新淨, 仲反晒光, 不過唔知佢會唔會因為賣唔出而放番入倉,滕空D位比高達.

oh, thx a lot! 隱藏人物兄! 今晚有時間會過去睇睇, 謝謝報料!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
rexlee
上校
Rank: 4
舊化狂人


大毒梟勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 1340
精華 11
積分 121
帖子 5724
成品數目 121 件
閱讀權限 10
註冊 2004-8-27
來自 脹爆 Studio
狀態 離線
發表於 2005-6-22 06:01 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by Lobo at 2005-6-22 01:00 AM:
好靚~~~
$10買到的模型,在rexlee的功力上
真的化腐朽為神奇

真係太過獎啦!
其實只係貪得意玩吓, 同真正嘅生化高手重有好遠好遠距離!





Our FB: https://m.facebook.com/profile.php?id=307092459301591&ref=bookmark
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-23 03:54 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver