回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 快手作 1/220 GM II 近滕版 (add pics)
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-12 10:25 AM  資料  短消息  加為好友 
快手作 1/220 GM II 近滕版 (add pics)

快手之作, 前後大約一星期
紅色係 水性Pink + normal grey(因無晒紅色) brown, 令佢無咁鮮色.
綠係 metalic green
黄加o左少許橙色

滲線時特登重手D, 加強殘舊感 (不過依家好似太污漕)

希望大家喜歡!

ps: 排緊期仲有 B-club 1/144 GM III, MG RGM79 + power GM 改件, HGUC密達斯, Ex model "馬拉雞"戰車和HGUC加煞C
要快D手lu~

[ Last edited by gashapon on 2006-5-12 at 10:13 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-12 10:26 AM  資料  短消息  加為好友 
我同近滕....仲差好遠

[ Last edited by gashapon on 2006-5-12 at 10:06 PM ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件




開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-12 11:41 AM  資料  短消息  加為好友 
brother littlemomo: 多謝晒! (ps: 好耐無出o黎吹水!)
Carloks: 長裙甲係近滕特色呢, 我都好鍾意!
kc and aeug: 绝對支持 "GM 齊齊砌", GM 咁多型号仲未出模型,想引多d人 post 大作呢! 我最希望有人 post GM cannon!





開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-12 11:42 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by aeug at 2006-5-12 11:27 AM:

得嫁, 不過遲少少先好吾好....

係就快d做啦,時間係唔等人嫁!





開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-12 11:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by aeug at 2006-5-12 11:46 AM:

之前d 十四仲有d手尾....
跟住又菜....
仲有自己d.....
GM 我實蒞嫁, 不過冇咁增多時間

哈哈, 等你 ready 先!

我個頭像, 之前post 過o麻, 唔係o羊?

ps: search 完真係揾唔到...
今晚再 post!





開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-12 05:53 PM  資料  短消息  加為好友 
brother ck323: 齊齊支持!
Linus: 多謝!
匿名者Z某:絕對明白你意思. 等於我覺得 seed 系列隻隻MS 都著住高跟鞋,腿幼幼咁, 非常不喜歡. (少人鍾意好, 唔駛俾人炒貴晒d 模型玩具!!)





開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-12 10:14 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by aeug at 2006-5-12 11:58 AM:

泊埋一齊影....

pics added la!!





開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
gashapon
上尉
Rank: 3Rank: 3
吉姆量產專員


UID 559
精華 0
積分 32
帖子 1011
成品數目 32 件
閱讀權限 10
註冊 2003-11-25
狀態 離線
發表於 2006-5-13 11:28 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
Originally posted by 小公主 at 2006-5-13 09:56 PM:
GM 齊齊砌 我又報名~~~


let's have a "GM 祭" haha!!





開心砌模型~~ 最愛油: SDBB, 樽蓋~ 目標: 試油手辦模型, 吉姆, 多試唔同技巧
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 03:55 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver