回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 劣作 千年鷹號
lalaccc2001
壹等兵
Rank: 1



UID 15126
精華 0
積分 9
帖子 180
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-19
狀態 離線
發表於 2016-5-29 02:05 AM  資料  短消息  加為好友 
劣作 千年鷹號

第一次噴油同改燈唔係好識,所以整得有D差.








本帖最近評分記錄
marklee   2016-6-12 01:48 PM  讚好  +1   佳作
嘍囉熊   2016-5-29 11:42 PM  讚好  +1   佳作
頂部
lalaccc2001
壹等兵
Rank: 1



UID 15126
精華 0
積分 9
帖子 180
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-19
狀態 離線
發表於 2016-5-29 01:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Razia 於 2016-5-29 11:23 AM 發表
係咪無做遮光, 燈位附近要噴番黑以免透光
係咁黑影相, 的燈係會太光。試下用正常燈光影。如果都係太光, 就要加大個電阻。
另外, 機身咁多details, 你淨係滲線會好怪, 最好做番Wash。不過千期唔好用滲線液 or  ...

無做遮光呀..開頭諗住做光纖燈...唔會太透光..但買左過隻光纖太硬身.入面唔夠位所以無用.有時間再執一執.
我買過隻燈巳經連電阻.

WASH 係咩黎??

謝謝師兄指教.

頂部
lalaccc2001
壹等兵
Rank: 1



UID 15126
精華 0
積分 9
帖子 180
成品數目 9 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-19
狀態 離線
發表於 2016-5-30 12:20 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Razia 於 2016-5-29 03:53 PM 發表
就算用光纖也需要做遮光的。你可參考小弟的MF
http://www.hkml.net/Discuz/redir ... o=lastpost#lastpost

光纖太硬身? 你用很粗的光纖嗎?
你剪開條電線, 一樣可加電阻。電阻上網淘, $10 ...

你玩到好勁呀...本來我都想好住你咁用充電的..我拆左芭蕉線個底板...後尾發覺..唔夠位..所以簡單左..直插USB

光纖我用2MM的...

唔太識計..D LED 用幾多電阻.所以買現成,

去過深水埗望過太多電阻選擇..完全唔知點簡.

我噴左消光.以家仲整唔整到WASH?

抹走過時用綿花棒定用筆??

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:06 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver