回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 2013 香港公開模型大賽
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:33 PM  資料  短消息  加為好友 
2013 香港公開模型大賽

2012 香港公開模型大賽的作品, 2013午今天又見到


2012的相片





相片借用"2012 香港公開模型大賽***多圖注意***(Part 2)"

http://www.hkml.net/Discuz/viewt ... &highlight=2012

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:40 PM  資料  短消息  加為好友 
今天拍的






頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-9 11:57 PM  資料  短消息  加為好友 
賽例冇話唔比兩年冠 真是好船來的!

[ 本帖最後由 weapons168 於 2013-11-9 11:59 PM 編輯 ]

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:28 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ce_cwhaa 於 2013-11-10 12:23 AM 發表


我諗情況有D唔同, 舊年個位係同一件作品參加不同比賽, 而今次呢個係同一件作品已經攞過獎再重覆參加同一個比賽.

可能為獎品

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 12:59 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 briansze 於 2013-11-10 12:44 AM 發表
簡直可恥,而且對期他參賽者十分之不公平

在技術上不致於不公平, 人家已是一年前已公開的,  一年後如仍末有人超越, 那當然是得勝 . 体育比赛就ok la.

[ 本帖最後由 weapons168 於 2013-11-10 01:02 AM 編輯 ]

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 01:05 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 briansze 於 2013-11-10 12:46 AM 發表

如果是甘建議大家明年齊齊拿架今年參賽過作品再參加!!

我建議过往十年來的冠軍來個最強爭奪戰有睇頭D


本帖最近評分記錄
松尾明   2013-11-10 08:35 AM  讚好  +1   What's a good idea ~~!! ;p
頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 01:08 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 charlesck 於 2013-11-10 12:50 AM 發表
[ 2013-1irep?goto=findpost&pid=208190id=160076]http://www.hkml.net/Discuz/images/common/back.gif


我諗情況有D唔同, 舊年個位係同一件作品參加不同比賽, 而今次呢個係同一件作品已經攞過獎再重 ...

可能另有內情, 明天就知有冇兩年冠la

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 09:09 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexnt1 於 2013-11-10 03:59 PM 發表
記得早十年八載時賽例有寫明比賽過的作品不能再參賽, 但近年多了其它比賽, 唔少係同一作品參加不同比賽, 可能大會想方便大家而取消此例, 但相信他們亦希望有人年年攞同一件野返黎"無限復活"

其實都有可能是新造的, 不过高手到能和上年那隻一模一樣

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-10 09:46 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Raymond_Sun 於 2013-11-10 09:10 PM 發表


我今早都有去影相, 亦比位"大哥"踐踏後仲立即伸手用部DC放在件參賽作品前面擋住

同意, 我在買PE時也有人堆人, 又不是不用錢的 ,

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-14 11:26 PM  資料  短消息  加為好友 
正一神棍

頂部
weapons168
壹等兵
Rank: 1



UID 35284
精華 0
積分 5
帖子 141
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2009-12-21
狀態 離線
發表於 2013-11-16 06:48 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GARY... 於 2013-11-16 12:48 AM 發表
「赤城」圖片...

借師兄高清圖一用, 多口說吓, 點解D九九艦爆上了加賀D机 ?(兩條红色色别帶). 零戰和九七艦攻就正常  是否代表第二次參戰

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver