回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 0.5噴筆之選擇
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-24 01:48 PM  資料  短消息  加為好友 
0.5噴筆之選擇

細佬剛加入模型世界,自己製作上色過幾個高達模型。 發現噴金屬色 同底灰後 噴筆有小小塞, 要慢慢“啷口” 洗返乾淨先順返,所以希望買支0.5噴筆。 以下有幾個問題希望前輩們能解開謎團

1.) 0.5噴筆 真有必要嗎? 我手頭上有隻新安州準備要上灰, 金屬色 同光油 唔知用0.5會否比較合適
2.) 那個牌子比較好, 我現在用Mr.Hobby trigger type 個支 0.3 噴筆, 感覺良好 但價錢比較貴。
       (看到很多內地/台灣噴筆在價格上都比較平,很吸引。 看過噴筆的發展已有很多年,相信效果/功能應該都有一定水準。但唔清楚品質/耐用度如何 怕易壞又要買過支。 如果高價牌子真系比較耐用/性能較佳,
           我系願意多付出一點 希望能在工具上一步到位。 以上想法系細佬過往玩其他興趣時得來的經驗,我是願意消費的,但希望用得其所,買到性價比高的用品。)
3.) 有哪些牌子選擇呢?根據以下方向
           耐用/效果 》品質 》  產地 》 價錢 》外表

接受任何意見 希望前輩能開金口教路

萬分感謝

頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-24 07:45 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝多位前輩的指點。
我通常噴完後都會“大洗”一次,如拆噴帽,噴嘴,針 同 杯。上次噴完灰都系同樣,但可能噴灰後需要extra care而我又唔知搞到噻噻地,後來啷多幾次口就無事啦。

個人比較喜歡1/100或以上模型,1/144反而未玩過。
最重要都系了解自己的器材,我無氣壓標 唔知道現在幾大氣 但我以把氣壓調到幾細, 油的濃度系大概1比2.5∼3, 以前1比2 但發現效果唔理想,後來開稀小小噴多兩槍效果好好多。

大體上應該系我自己調起條斤想買野jee.

我知道每人在牌子上都有唔同preference,但對於我裡個新手來講唔同牌子的特性都唔清楚,在1000零蚊以下個range有哪些好選擇呢? 希望前輩比D意見。

萬謝

頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-25 02:11 AM  資料  短消息  加為好友 
多謝提供方法。

還想問下邊度有iwata賣呀, 想看看實物。 看完website 都有小小興趣。。。。。

頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-25 03:25 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #11 silas 的帖子

太感謝你的回复啦 簡直目定口呆 我就系用緊Hobby0.3板機式噴筆如果可加長 就好啦 但唔知邊度有。

另外個set 0.3 0.5 0.8 我都好有興趣因為平 又有 0.8 方便噴 大件野。 但唔知霧化好唔好,因為技術未到家所以希望用工具補救小小。

但都系多練習先得。

頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-29 06:09 PM  資料  短消息  加為好友 
收集左多位意見終於決定左買iwata.

禮拜6出發購入 iwata revolution series HP-TR2 0.5.

該系列系小弟的喜愛trigger type, 手感老實講同Mr. Hobby 差唔多,無用過其他牌子所以不能評論。但噴筆尚未下海,開光日大概會系噴已90%完成的 1/48 RX78的消光油。 應該會在噴新安州的的底灰/金屬色/光油 大展神威,對支筆都幾大寄望。

另外在代理處看到iwata的泵  o my god, 好像很正銷售員話唔系氣缸都得因為造氣夠快 氣壓同氣缸一樣平均, 搞到心癢癢。 但自知未夠班 都應該唔會暴斂天物了。

頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-29 08:24 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #16 silas 的帖子

時茂話無入加長賣,店員話可以去上海街/廣東道個頭個D五金可以配到aftermarket 幾十蚊就有貨 但唔太清楚個頭系邊。

頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-29 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #18 jacky_06056 的帖子

yahoo seach 時茂 smooth  地址 大南街 14號

頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-30 06:30 PM  資料  短消息  加為好友 
今日蛇左去時茂因為想換另外一支就係樓上提到的 HP-TH 附上picture

當時有試過噴水,效果系同一般噴筆有唔同,就係噴出來系長條形, 噴出來效果有點像用掃把掃過。 感覺幫到我系大面積/平面上色上得比較平均



查看積分策略說明
附件
2013-7-30 06:30 PM
20130730_182044_resized.jpg (215.59 KB)
 
2013-7-30 06:30 PM
20130730_182125_resized.jpg (159.84 KB)
 
2013-7-30 06:30 PM
20130730_182146_resized.jpg (153.27 KB)
 
頂部
JonathanTCYuen
平民
Rank: 1



UID 53221
精華 0
積分 2
帖子 13
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2013-5-25
狀態 離線
發表於 2013-7-30 08:44 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #22 VampireA 的帖子

原來!!

有架, 有跟圖中5B 噴嘴。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver