回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] Thunderbird 雷鳥拯救隊(鑽地車)
  本主題由 raymondshe 於 2013-7-7 08:48 PM 加入精華 
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2013-7-7 06:51 PM  資料  短消息  加為好友 
Thunderbird 雷鳥拯救隊(鑽地車)

早前見到盒懷舊鑽地車,買番屋企打開,嘩! 好多gear parts,
但睇下睇下...點解有包電綫,燈仔,螺絲,每樣一包包分配好,
但就係冇包兩個摩打仔(別壳!!) 雖然好多野搞,但始終係懷舊模型,
走線好亂,有d地方要好小心......
























本帖最近評分記錄
式刃   2013-7-21 10:44 PM  讚好  +1   不俗之作
rangehot   2013-7-21 04:39 PM  讚好  +1   佳作
自來也   2013-7-21 02:53 PM  讚好  +1   一流作品
rexlee   2013-7-21 10:22 AM  讚好  +1   一流作品
now007   2013-7-18 09:20 PM  讚好  +1   佳作
MAHTC   2013-7-18 08:56 AM  讚好  +1   上色一流
Boeing777   2013-7-18 05:20 AM  讚好  +1   一流作品
VampireA   2013-7-18 02:36 AM  讚好  +1   一流作品
timng   2013-7-17 09:14 PM  讚好  +1   好有同感!我都係果個年代大架!
未來   2013-7-17 05:05 PM  讚好  +1   佳作
crabchiu   2013-7-17 02:23 PM  讚好  +1   一流作品
KKC   2013-7-17 10:07 AM  讚好  +1   上色一流
Matgun   2013-7-17 06:59 AM  讚好  +1   一流作品
戰神丸   2013-7-17 12:05 AM  讚好  +1   幾可亂真
ygat   2013-7-16 11:19 PM  讚好  +1   細節處理顯心思
松尾明   2013-7-16 08:59 AM  讚好  +1   上色一流
宏仔   2013-7-16 04:52 AM  讚好  +1   一流作品
GKSPY2018   2013-7-16 03:06 AM  讚好  +1   幾可亂真
正經和尚   2013-7-15 05:10 PM  讚好  +1   幾可亂真
imkw   2013-7-15 04:54 PM  讚好  +1   上色一流
頂部
rgbcat
少尉
Rank: 3Rank: 3



UID 21144
精華 1
積分 18
帖子 617
成品數目 18 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-12
狀態 離線
發表於 2013-7-8 01:57 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2013-7-8 11:59 AM 發表
舊化得好靚

唯一是太多甩毛殘留在模型上

枝Macro 鏡太强 , 肉眼睇唔到都見到鳥, 又次要清潔下先影

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver