回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [其他] 特攝!超人 七星俠 [可遠觀不可近望]
113d20
二等兵
Rank: 1



UID 47345
精華 0
積分 7
帖子 54
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-8
狀態 離線
發表於 2013-6-11 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 
特攝!超人 七星俠 [可遠觀不可近望]

今次整得麻麻 同埋我覺得個頭大左小小
影相方面我系用iphone 請大家多多包含
造型師係參照呢張圖。做個對比





痴呢真係痴到眼花













傷眼完畢,整得多超人係時候整下呢架車lu
200大元買回來,事後見到女主角版

最後請大家比啲意見thx

[ 本帖最後由 113d20 於 2013-6-12 02:43 AM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
keungngan   2013-9-26 10:58 PM  讚好  +1   不俗之作
Raymond_Sun   2013-6-15 09:33 PM  讚好  +1   不俗之作
fwas123456   2013-6-13 09:56 PM  讚好  +1   不俗之作
GT3   2013-6-12 09:50 PM  讚好  +1   幾可亂真
hifikwan   2013-6-12 03:33 PM  讚好  +1   不俗之作
capetakart   2013-6-12 01:08 PM  讚好  +1   幾可亂真
kapa-b   2013-6-12 11:28 AM  讚好  +1   不俗之作
sm_bear   2013-6-12 11:06 AM  讚好  +1   上色一流
lai_po   2013-6-12 01:30 AM  讚好  +1   佳作
kamiru88   2013-6-12 01:01 AM  讚好  +1   佳作
tonyktng   2013-6-11 11:35 PM  讚好  +1   不俗之作
松尾明   2013-6-11 11:04 PM  讚好  +1   佳作
robotkel   2013-6-11 10:50 PM  讚好  +1   佳作
pbaa   2013-6-11 10:01 PM  讚好  +1   幾可亂真
頂部
113d20
二等兵
Rank: 1



UID 47345
精華 0
積分 7
帖子 54
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-8
狀態 離線
發表於 2013-6-12 09:35 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #4 juno11 的帖子

系日本人雕,我系新手

頂部
113d20
二等兵
Rank: 1



UID 47345
精華 0
積分 7
帖子 54
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2012-2-8
狀態 離線
發表於 2013-6-12 10:02 PM  資料  短消息  加為好友 
回復 #6 GT3 的帖子

多謝ching支持,其實整得都系麻麻

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 06:04 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver