回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: Volks 1/6 幪面超人 V3
boboboy5182000
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12323
精華 4
積分 29
帖子 813
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-13
狀態 離線
發表於 2013-2-16 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 
Volks 1/6 幪面超人 V3

Volks 1/6 幪面超人 V3



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
Melty   2013-2-19 11:01 AM  讚好  +1   幾可亂真
AVENTADOR   2013-2-17 05:29 PM  讚好  +1   佳作
chalmerslaw   2013-2-17 03:02 PM  讚好  +1   一流作品
希基巴爾   2013-2-17 02:28 PM  讚好  +1   一流作品
Genes   2013-2-17 01:13 PM  讚好  +1   幾可亂真
kamiru88   2013-2-17 11:23 AM  讚好  +1   幾可亂真
choiwengchun   2013-2-17 08:59 AM  讚好  +1   佳作
小公主   2013-2-17 07:56 AM  讚好  +1   佳作
matleung   2013-2-17 01:43 AM  讚好  +1   幾可亂真
loney_bear   2013-2-17 01:35 AM  讚好  +1   幾可亂真
bigbigbig   2013-2-17 01:06 AM  讚好  +1   幾可亂真
sm_bear   2013-2-17 12:16 AM  讚好  +1   上色一流
kitkit...   2013-2-16 11:43 PM  讚好  +1   佳作
robotkel   2013-2-16 11:00 PM  讚好  +1   不俗之作
kamfanc   2013-2-16 10:52 PM  讚好  +1   上色一流
littlemomo   2013-2-16 10:33 PM  讚好  +1   幾可亂真
njvf   2013-2-16 10:26 PM  讚好  +1   幾可亂真
一條輝   2013-2-16 10:16 PM  讚好  +1   佳作
stuka   2013-2-16 10:07 PM  讚好  +1   一流作品
▲▲27▽▽   2013-2-16 09:13 PM  讚好  +1   上色一流




模型學徒一名
乜都唔識
乜都要學
乜都要問
頂部
boboboy5182000
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12323
精華 4
積分 29
帖子 813
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-13
狀態 離線
發表於 2013-2-16 07:49 PM  資料  短消息  加為好友 
Volks 1/6 幪面超人 V3



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
R-type   2013-2-16 08:08 PM  讚好  +1   佳作




模型學徒一名
乜都唔識
乜都要學
乜都要問
頂部
boboboy5182000
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12323
精華 4
積分 29
帖子 813
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-13
狀態 離線
發表於 2013-2-16 10:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 R-type 於 2013-2-16 20:09 發表
拉打大師又出手了~~~~

過獎了!Thx!

QUOTE:
原帖由 master_roshi 於 2013-2-16 20:22 發表
正呀
而家市面好難找到呢隻Volks 1/6  V3,
師兄有冇留模呀?

冇留呀!

QUOTE:
原帖由 master_roshi 於 2013-2-16 21:41 發表

空心膠對眼好似係冇透明件.
請問樓主你呢件係空心膠一或係實心件?

實心同空心都係冇透明眼,我呢隻係實心,





模型學徒一名
乜都唔識
乜都要學
乜都要問
頂部
boboboy5182000
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 12323
精華 4
積分 29
帖子 813
成品數目 29 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-13
狀態 離線
發表於 2013-2-17 04:41 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 master_roshi 於 2013-2-17 13:11 發表

冇留模真係可惜!
我見對眼係透明喎,
師兄係唔係更換咗?

係換咗,用幪超頭像改落去。
最浪費時間既改做!

[ 本帖最後由 boboboy5182000 於 2013-2-17 04:58 PM 編輯 ]





模型學徒一名
乜都唔識
乜都要學
乜都要問
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:20 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver