回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] HG 1/100 V2 Assault Gundam
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2013-1-25 02:36 AM  資料  短消息  加為好友 
HG 1/100 V2 Assault Gundam



[ 本帖最後由 hide 於 2013-1-25 11:18 AM 編輯 ]



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
skims   2013-2-7 11:14 AM  讚好  +1   上色一流
kenchanyl   2013-2-6 12:28 PM  讚好  +1   一流作品
密斯威爾   2013-2-6 10:18 AM  讚好  +1   一流作品
Fategg18   2013-2-6 09:19 AM  讚好  +1   上色一流
qq450796549   2013-2-5 06:06 PM  讚好  +1   佳作
kwan814   2013-2-5 12:55 PM  讚好  +1   佳作
away   2013-2-5 10:06 AM  讚好  +1   一流作品
amuronu   2013-2-4 08:10 PM  讚好  +1   上色一流
englandbear   2013-2-4 08:51 AM  讚好  +1   幾可亂真
songposon   2013-2-4 12:17 AM  讚好  +1   上色一流
rx78   2013-2-3 08:49 PM  讚好  +1   不俗之作
龍千影   2013-2-3 05:19 PM  讚好  +1   佳作
kinsquare   2013-2-3 03:29 PM  讚好  +1   上色一流
anpoon   2013-2-3 01:14 PM  讚好  +1   上色一流
simmonelai   2013-2-3 09:22 AM  讚好  +1   一流作品
風中追風   2013-2-3 12:37 AM  讚好  +1   佳作
式刃   2013-2-3 12:23 AM  讚好  +1   上色一流
有heart人   2013-2-2 08:12 PM  讚好  +1   佳作
小公主   2013-2-2 12:28 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
~薰~   2013-2-2 09:06 AM  讚好  +1   一流作品




m.facebook.com/hidehello
頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2013-1-25 11:28 AM  資料  短消息  加為好友 
1994 年出產
已經19年了.....





m.facebook.com/hidehello
頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2013-1-26 12:29 AM  資料  短消息  加為好友 
金色用左 GIGA 122 加 SM04 的銀色
淡金色一點

多謝支持~~~~

呢隻有少少改動的
大脾加高了3MM
腳跟加厚了1MM
面相切割分離左先
再兩邊面加厚 1MM 向入面縮少少

條頸本身向前傾及太低的
加高左2MM 同調整了頭的角度

遮蓋有D 難度 其他都不難的





m.facebook.com/hidehello
頂部
hide
上尉
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 26323
精華 24
積分 244
帖子 1934
成品數目 244 件
閱讀權限 10
註冊 2008-2-24
狀態 離線
發表於 2013-1-26 02:12 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 wahwah 於 2013-1-26 01:13 PM 發表
師兄俾你一個字勁,小弟買左呢盒野成10幾年都吾敢掂就係分件太差,師兄仲可以加長加闊,佩服

相比現時既 hg /mg 分件當然差d
不過佢出產既時間 係當時很高的技術

講外型  都依家都咁型





m.facebook.com/hidehello
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver