回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] 新手作品, 整了四年的MG 1/100 EX-S Gundam
terencedull
二等兵
Rank: 1



UID 12711
精華 0
積分 1
帖子 54
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
狀態 離線
發表於 2013-1-5 06:25 PM  資料  短消息  加為好友 
新手作品, 整了四年的MG 1/100 EX-S Gundam

前言:

呢隻係我第一隻好認真地整的模型, 以前讀書時都只係純砌, 間中手油幾下, 冇一隻係好認直地由頭整到尾
買了呢隻EX-S 後, 想過試試好認真地做齊所有功夫,睇下自己可以做出什麼成果
但係人大了, 很多事煩和忙, 就算想砌模型,有呢個時間又冇呢個心情, 有時有心情又冇時間
好難的起心肝去坐底慢慢整, 結果這隻就在這種拖拖拉拉之下, 一整就整了四年
由純砌好到開始補漏, 都拖了大半年, 連模型都曬到變色
到上色了7788時, 卻又見到NG 改件好似幾靚, 又買回來加上去, 結果又差唔多從新整左地耐好耐

這隻模型是我第一次試很多基本模型技巧, 如用噴槍,噴陰暗, 滲線, 等等
過程中犯了很多錯, 請多多指教

沒有相機,唯有用手機影, 不好意思啦











第一次噴陰影, 卻好似做得很dirty



第一次試整漸變迷彩, 效果卻又不突出





完成了呢隻之後, 下一隻又唔知幾時再可以完成了

謝謝觀看

[ 本帖最後由 terencedull 於 2013-1-5 07:57 PM 編輯 ]


本帖最近評分記錄
TZ000   2013-8-4 04:13 AM  讚好  +1   一流作品
jt9862   2013-2-4 01:12 AM  讚好  +1   具參考價值
kinh   2013-1-27 07:41 PM  讚好  +1   佳作
jacklo111   2013-1-18 10:40 PM  讚好  +1   一流作品
chronhyoga   2013-1-18 10:28 PM  讚好  +1   佳作
hinwai   2013-1-17 03:57 PM  讚好  +1   不俗之作
COW   2013-1-17 01:25 AM  讚好  +1   一流作品
光頭仔   2013-1-16 11:11 PM  讚好  +1   佳作
CTattack   2013-1-16 05:04 AM  讚好  +1   一流作品
比利billy   2013-1-15 12:29 PM  讚好  +1   不俗之作
shark999   2013-1-15 03:16 AM  讚好  +1   佳作
小公主   2013-1-14 10:00 AM  讚好  +1   佳作
fok6901   2013-1-13 07:31 PM  讚好  +1   一流作品
big69   2013-1-13 01:54 AM  讚好  +1   一流作品
bebe1   2013-1-12 11:38 PM  讚好  +1   一流作品
kelvin_delivery   2013-1-12 11:33 AM  讚好  +1   一流作品
gdamxp   2013-1-12 01:41 AM  讚好  +1   一流作品
alexkchoi   2013-1-11 06:15 AM  讚好  +1   佳作
tommykit   2013-1-11 01:25 AM  讚好  +1   一流作品
rabbitchau   2013-1-10 11:15 PM  讚好  +1   一流作品
頂部
terencedull
二等兵
Rank: 1



UID 12711
精華 0
積分 1
帖子 54
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
狀態 離線
發表於 2013-1-5 06:42 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 tux 於 2013-1-5 06:33 PM 發表
條腰過2枝炮未保夾口

呢個係我犯其中一個錯誤

隻主藍色係我自己溝, 溝定好幾樽
當我想做埋呢個位既無夾口時, 我發覺呢隻色已經用完, 再溝唔番
為免唔同色,所以, 唔補了


本帖最近評分記錄
haba   2013-1-6 12:30 AM  讚好  +1   很好的理由
頂部
terencedull
二等兵
Rank: 1



UID 12711
精華 0
積分 1
帖子 54
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
狀態 離線
發表於 2013-1-5 10:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 The-Old 於 2013-1-5 10:50 PM 發表
我個盒買咗唔止四年,當年入手五百有找,到今時今日都係封塵,慚愧......

哈哈
我仲有幾盒MG, 封塵超過10年
不知何年何月先可以動工

頂部
terencedull
二等兵
Rank: 1



UID 12711
精華 0
積分 1
帖子 54
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
狀態 離線
發表於 2013-1-6 11:25 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 manluk99 於 2013-1-6 12:42 AM 發表
由細到大,小弟也很愛這一隻,近期也買了過這part改件 不過要ko埋手上兩隻fss先

我係第一次玩改件
呢套NG 唔錯,將大部份圓角改做方角
但我覺得膊頭太大,顯得下身太細
如果膊頭細3份1就好

頂部
terencedull
二等兵
Rank: 1



UID 12711
精華 0
積分 1
帖子 54
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
狀態 離線
發表於 2013-1-6 07:47 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2013-1-6 06:45 PM 發表
有不少地方沒有滲線,有時間執一執佢吧~~

呢個又係我新手犯錯
我成隻噴晒貼埋水貼再噴消光後,點知滲唔到線
隻雙星x18 點抺都唔甩,愈整愈dirty
有Ching 話唔應該消光先,而家個面太凹凸
所以,滲唔到了
唯有用Gundam marker 水性盡量劃

頂部
terencedull
二等兵
Rank: 1



UID 12711
精華 0
積分 1
帖子 54
成品數目 1 件
閱讀權限 10
註冊 2006-7-25
狀態 離線
發表於 2013-1-7 04:07 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 achilles88 於 2013-1-7 01:32 PM 發表
其实是件很费功夫的作品,其中表达了作者各种想法。粗看不错。
几个问题如下:
1.漆面不是很好,是消光的颗粒让漆面变的比较粗相么?
2 ...

1. 我噴消光噴得太重手, 事前亦沒有打磨得滑
2. 同上, 表面太粗, 滲線出界的琺瑯油食入表面, 不能抹走, 愈抹愈dirty
3. 白色基本上全部試用MAX技巧, 但噴得很dirty

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-27 09:13 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver