回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [gundam] MG RX-78 NT-1
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-12-8 04:52 PM  資料  短消息  加為好友 
MG RX-78 NT-1

呢隻野由我幾年前入壇開始,拖到而家至完成.

可惜仲未整好套甲同武器.

而額外加左DAMAGE PARTS











額外PARTS,可以重演最後一話,可惜渣古未整.









本帖最近評分記錄
stuka   2013-1-12 02:44 PM  讚好  +1   改做恰到好處
小公主   2012-12-30 08:54 AM  讚好  +1   佳作
keio80   2012-12-25 02:56 PM  讚好  +1   不俗之作
jerrytat   2012-12-22 10:40 PM  讚好  +1   佳作
松尾明   2012-12-22 09:06 PM  讚好  +1   用色或改做具風格
EXII   2012-12-22 02:59 PM  讚好  +1   上色一流
gundamgp02   2012-12-22 08:27 AM  讚好  +1   佳作
Raymond_Sun   2012-12-22 07:32 AM  讚好  +1   不俗之作
unclewing   2012-12-22 05:06 AM  讚好  +1   佳作
railgun-forever   2012-12-21 03:17 PM  讚好  +1   上色一流
skyz   2012-12-21 12:40 PM  讚好  +1   不俗之作
uuu1437   2012-12-21 03:23 AM  讚好  +1   佳作
sm_bear   2012-12-20 07:26 PM  讚好  +1   上色一流
MAHTC   2012-12-18 09:45 PM  讚好  +1   上色一流
fok6901   2012-12-18 09:09 PM  讚好  +1   上色一流
waiting4wt   2012-12-18 08:59 PM  讚好  +1   佳作
AvatarHsieh   2012-12-18 09:44 AM  讚好  +1   佳作
kamiyulai   2012-12-16 11:14 AM  讚好  +1   上色一流
kelvin_ale   2012-12-14 09:09 AM  讚好  +1   上色一流
GP02A   2012-12-13 08:13 PM  讚好  +1   佳作




轉虧為"型"
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-12-10 02:21 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2012-12-8 09:25 PM 發表
色水好靚,support !! ~

不過換左隻角同右手既戰損 parts 與整體相比,感覺其他地方好似乾淨左 d   ~

等你既 “重演最後一話” ∼

改件就買左啦,不過未砌,好砌難

QUOTE:
原帖由 Bakayalaw 於 2012-12-8 10:18 PM 發表
柔和自然舒服  特別係替換零件果度

THZ!

QUOTE:
原帖由 正樹 於 2012-12-8 08:01 PM 發表
隻白色好舒服,好鍾意你隻作品!

似有還無的陰影嘛

QUOTE:
原帖由 uh 於 2012-12-8 11:10 PM 發表
好正的 nt1!!!!
想請教下隻藍色既點溝架^^

離不開80鈷藍+螢光粉紅

QUOTE:
原帖由 ultraleo 於 2012-12-9 01:06 AM 發表
顏色柔和, 面相修改過?

用4/5號機面





轉虧為"型"
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-12-12 11:16 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 simmonelai 於 2012-12-10 05:03 PM 發表
MG NT - 1 我都砌過, 点解你隻靚咁多 ge

貼上黎睇下





轉虧為"型"
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-12-12 04:52 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 大粒麥 於 2012-12-12 02:01 PM 發表
順眼過原本mg好多, 係咪改左腳板?

都係4/5號機





轉虧為"型"
頂部
woo
少將
Rank: 5Rank: 5
NAOKI流


熱讚榜勳章  
UID 3119
精華 2
積分 36
帖子 12090
成品數目 36 件
閱讀權限 10
註冊 2005-8-4
狀態 離線
發表於 2012-12-13 05:54 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 SIMONLLM 於 2012-12-12 05:07 PM 發表
感覺乾乾淨咗d, 少咗d陰影.

好怕做白色陰影

QUOTE:
原帖由 a83312 於 2012-12-12 05:54 PM 發表
請問白色是直上的嗎?
之前做過nt-1  自己做的感覺白色和藍色好唔夾
唔知師兄隻白色有冇溝咩野呢?

都係加少少色噴邊位
再用1號上高光





轉虧為"型"
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 02:12 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver