回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [齊齊砌] Ma.K - Grosser Hund 德國三色熱狗
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2012-10-31 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 
Ma.K - Grosser Hund 德國三色熱狗

長谷川1/20直砌,因原本想放個女仔上它手掌上所以手指的動作改了些少
可惜個人形改得唔係太滿意,只有暫時放棄




























本帖最近評分記錄
morgancklai   2012-12-22 12:13 AM  讚好  +1   不俗之作
daimocow   2012-11-4 10:06 PM  讚好  +1   不俗之作
華哥哥   2012-11-2 01:31 AM  讚好  +1   佳作
felix   2012-11-1 11:45 PM  讚好  +1   佳作
abcd2345   2012-11-1 02:56 PM  讚好  +1   一流作品
火機仔   2012-11-1 11:21 AM  讚好  +1   上色一流
KY   2012-11-1 03:07 AM  讚好  +1   佳作
ultraleo   2012-10-31 11:46 PM  讚好  +1   上色一流
tiger888   2012-10-31 11:42 PM  讚好  +1   佳作
thorchan   2012-10-31 11:14 PM  讚好  +1   佳作
▲▲27▽▽   2012-10-31 10:58 PM  讚好  +1   上色一流
小龍   2012-10-31 10:50 PM  讚好  +1   佳作
HAL2012   2012-10-31 10:38 PM  讚好  +1   佳作
davewong007   2012-10-31 10:05 PM  讚好  +1   上色一流
ygat   2012-10-31 09:48 PM  讚好  +1   佳作
風中追風   2012-10-31 08:29 PM  讚好  +1   佳作
rabbit   2012-10-31 08:05 PM  讚好  +1   佳作
DSOA   2012-10-31 07:46 PM  讚好  +1   上色一流
b8808800   2012-10-31 07:21 PM  讚好  +1   一流作品
亮記   2012-10-31 07:02 PM  讚好  +1   佳作
頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2012-11-1 10:13 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 shevkiko 於 2012-10-31 03:44 PM 發表
小狗水貼好趣緻

同意,所以其他水貼款式一概不作考慮

QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2012-10-31 03:46 PM 發表
好正,尤其迷彩上色效果好靚,悅目作品 !! ~

諗緊放埋個女仔落去既效果係點 ! ~   ........

多謝欣賞
現時個短裙囡囡只做到這樣:


本帖最近評分記錄
williamgundam   2012-11-2 01:18 AM  讚好  +1   like ! ~
頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2012-11-1 07:11 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2012-10-31 06:04 PM 發表
加兩個車碌比佢,變返架老電...

好有創意

QUOTE:
原帖由 ygat 於 2012-10-31 09:48 PM 發表
support MA.K

Thank You

QUOTE:
原帖由 ▲▲27▽▽ 於 2012-10-31 11:00 PM 發表
呢隻睇說明書都已經頭痛....

係有少少複雜,要花些少時間細心睇完說明書再開工

頂部
kwan814
少校
Rank: 3Rank: 3


熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章   熱讚榜勳章  
UID 19063
精華 19
積分 60
帖子 2890
成品數目 60 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-26
來自 納稅北角
狀態 離線
發表於 2012-11-2 10:21 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 felix 於 2012-11-1 11:47 PM 發表
嘩~~Grober Hund呀~~
三色迷彩漂亮!!

多謝felix兄欣賞

QUOTE:
原帖由 KY 於 2012-11-2 12:56 AM 發表
期待囡囡........

希望搞得掂個囡囡嘅話,會再做一個簡單的情境

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 09:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver