回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: badger 150一問
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-3 10:43 PM  資料  短消息  加為好友 
badger 150一問

想問幾個問題,有請各CHING解答

請問badger 150的按鈕底部是曲的還是直的?
請問badger 150按鈕前的鏍絲有咩用?調什麼的?出油量嗎?

頂部
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-3 11:16 PM  資料  短消息  加為好友 
我表達得唔清楚,唔好意思

因為我果支係曲左,,有冇得配?

頂部
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-3 11:39 PM  資料  短消息  加為好友 
trigger 係曲,但係重嘖到(頂實plunger),請問有冇大影響



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
頂部
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-3 11:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ckpoon6026 於 2012-7-3 11:20 PM 發表


是曲的
前面的鏍絲是給你固定在某一出油量

我見youtube同VampireA ching都係直,但係我google果張又好似是曲的,
因為有用咁耐都冇開過支150,鏍絲都冇調過,所以想問下

頂部
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-3 11:55 PM  資料  短消息  加為好友 
我諗我太大力 ,配定一粒冇死,反正消耗品

頂部
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-3 11:59 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 VampireA 於 2012-7-3 11:54 PM 發表
你走運了. 我剛記起我有多一粒. 幾年先我以為自己唔見左走去配返粒. 但後來我搵返.
你有興趣既 pm 我啦.

多謝ching先,過幾日我先去配,依一粒留俾其他ching

頂部
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-4 11:32 AM  資料  短消息  加為好友 
一定要去千里達睇
OT一問
badger renegade系列既 velocity 好似幾好,但係係0.3?
定係badger krome系列好?

頂部
IBRS
二等兵
Rank: 1


UID 40002
精華 0
積分 0
帖子 96
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2010-5-20
狀態 離線
發表於 2012-7-4 01:23 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 GP01 於 2012-7-4 12:52 PM 發表
我舊果枝都"曲" 左.....但係冇你果枝咁厲害囉.

但係噴油又冇事......所以冇理佢.

其實D spare parts 都頗貴, 如果枝筆有返相當日子的話, 買果枝新的好過呢.....舊果枝當 spare parts 用.

我都想買支新,舊筆備用
,search過下,好多Ching 推薦岩田牌,但好似咩ac bc hc 型號,唔知有乜唔同
但係badger 好似好耐用,因為我間唔中3054浸筆,好耐冇睇過筆,好難選擇

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 02:08 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver