回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: DIABLO 3 煉獄
叉燒丙
壹等兵
Rank: 1


UID 34041
精華 0
積分 5
帖子 157
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2012-6-12 03:28 PM  資料  短消息  加為好友 
DIABLO 3 煉獄

有冇玩DIABLO 3師兄有興趣一齊打煉獄, 利申:善良人,善良裝, SOLO冇力! 希望有師兄帶刷寶(美服)

頂部
叉燒丙
壹等兵
Rank: 1


UID 34041
精華 0
積分 5
帖子 157
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2012-6-13 12:01 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Airway 於 2012-6-12 08:14 PM 發表


ching 你是用近攻定係遠攻角色的?因為我是用野蠻人想要遠攻支援

同埋我覺得一個最好的TEAM 是有野蠻人,武僧,法師同埋弓手~


同埋我咁上下:
56000HP,回血1250 一秒
攻最多可以去到27000
7200 ...

小弟係用善良野人, 你啲裝好過我好多 我血得果兩萬幾, 8千甲, DPS12000, 最傷係得百幾抗
我想刷ACT 1都有困難 我見啲人要SOLO act 3 要70000HP UP 全抗要700UP先有計傾, 全抗500-600
就要萬幾甲, 近戰好食裝

頂部
叉燒丙
壹等兵
Rank: 1


UID 34041
精華 0
積分 5
帖子 157
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2008-11-5
狀態 離線
發表於 2012-6-13 02:53 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Airway 於 2012-6-13 01:37 PM 發表


我記得當時我殺完地獄後,我很驚訝一個煉獄的喪屍我要斬佢十幾下才死 (而現在我有時可以秒他了~~~~ )

咁之後過多小小果0的超快的青蛙十幾秒內殺曬我JOIN 的 TEAM~~~~~~


而咁之後我就打 ...

就算神裝都只係增加容錯率, 就算RUSH精英都RUSH唔晒, 喺煉獄FARM又勁易死,除非FARM$買神裝否則........非常認同師兄講法

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 05:05 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver