回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 而家搵水貼
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-11 02:57 PM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談
而家搵水貼

只係想呻下

唉,以前仲有Gundam Decal 時不知幾好,唔洗諗就咁買包正貨貼返唻跟說明書就OK 靚靚。
而家。。冇選擇下只好係Yahoo Bid 水貼,品質參差唔在講,D 細字肯定會變幾條直線或者一塊白色,仲有D 會變左亂字。
雖然都好過透明貼但係我仲係好掛住Gundam Decal....

係旺角搵到以前賣剩果D,早一個星期見仲有強人同STRIKE 過一個星期就賣晒真係有D 唔開心。

而家唯一品質好既就只有魔鬼先生既水貼,但係真係貴左少少同埋好多時都唔岩我口味。。仲要有時冇飛邊
(因為感覺上佢好中意D 大張貼,而我比較中意細既caution+warning+機身型號貼 )

好多時都只可以用返以前貼剩既自已攪腦汁諗點貼。真係有D 懶花太多腦汁

頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-12 09:35 AM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談


QUOTE:
原帖由 sukilung 於 2012-6-11 10:51 PM 發表
雞旺而家有幾間都有水貼賣, 品質好似唔錯又飛埋邊, 價格都唔貴, 我之前都入左幾張 (不過未貼所以未比到意見)..可以去睇下!!

佢同yahoo 賣緊果D 應該係同一間大陸工場出
好多時都會過薄易斷,我都係用緊果D,我幫我朋友買左張,佢係新手,貼斷左好多。。。

頂部
stomata
軍曹
Rank: 2


UID 13334
精華 0
積分 7
帖子 332
成品數目 7 件
閱讀權限 10
註冊 2006-8-9
狀態 離線
發表於 2012-6-13 12:24 AM  資料  短消息  加為好友  添加 stomata 為MSN好友 通過MSN和 stomata 交談
Bandai d 水貼好難浸爛
係d大陸水貼,一唔小就會爛
不過我發現新d既大陸貼好似有改善...
之前用左包死神大陸貼(yahoo 寫地死,點知寄左包死神ew)
都唔錯,厚返些少同d字都清楚左好多

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:46 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver