回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 銅色上色請教
GP01
曹長
Rank: 2


UID 586
精華 0
積分 8
帖子 454
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
來自 Sydney
狀態 離線
發表於 2012-6-2 10:33 AM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
銅色上色請教

小第用 Mr Colour #10, copper 用噴槍.

剛剛噴完之後, 個色好靚, 冇問題的.

但係隔左數分鐘之後, 就開始變色.

有冇師兄試過類似情況?

ps 我用左 500 灰打底 (想有粗糙感覺), 再上 #8 銀, 再上 #10 銅.

先謝.



查看積分策略說明
附件
2012-6-2 10:33 AM
IMG_8832.JPG (116.92 KB)
 
頂部
GP01
曹長
Rank: 2


UID 586
精華 0
積分 8
帖子 454
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
來自 Sydney
狀態 離線
發表於 2012-6-3 07:15 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
多謝兩位o既意見.

濕度應該是 ok 的.

其實剛剛噴完之後, 每件 parts 都好靚的, 全部都係好靚o既銅色.
但係隔左一陣之後, 就開始自動 "luck" 色 (沒有觸摸件 parts 的), 一坦坦咁.......

宜家唯有試下先磨滑佢, 再上返1200 灰, 再上銅色, 睇下點啦.  

頂部
GP01
曹長
Rank: 2


UID 586
精華 0
積分 8
帖子 454
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
來自 Sydney
狀態 離線
發表於 2012-6-3 08:15 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
多謝 martin 兄, 其實我呢隻只是普通 plastic kit.  見圖.  並唔係金屬 kit.

我係用油性油的.

呢兩日開始落雨, 等雨停左, 我再磨滑佢, 再試過噴啦.



查看積分策略說明
附件
2012-6-3 08:15 PM
460943_10151739167100644_381182254_o.jpg (85.98 KB)
 
頂部
GP01
曹長
Rank: 2


UID 586
精華 0
積分 8
帖子 454
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 1970-1-1
來自 Sydney
狀態 離線
發表於 2012-6-10 03:26 PM  資料  短消息  加為好友  ICQ 狀態
手頭資源有限 (澳洲難買油), 所以只可用已買左o既油.

我懷疑樽油出左問題 (過左期?!)  再噴都係唔得.

最後唯有改色.



查看積分策略說明
附件
2012-6-10 03:26 PM
464305_10151832083910644_24016187_o.jpg (72.37 KB)
 
2012-6-10 03:26 PM
471737_10151832084525644_1706733090_o.jpg (98.04 KB)
 
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 11:09 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver