回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 點CHECK D膠收縮左既位?
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2012-3-25 08:42 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
點CHECK D膠收縮左既位?

最近見到有D CHING 噴灰前, D件既平面都會有D畢地, 聽說原因係因為生產時D膠會有收縮情況
所以都想試下去補番呢D 收縮位
如果係深色既件, 打磨就可以發現, 但白色件/淺色件 就好難睇
想問下CHING有冇其他方法可以知道?

上YOUTUBE見有人會係剪件前就噴灰, 係咪呢個STEP就CHECK到?





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2012-3-25 09:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
原來如此...
岩岩重諗起一樣野, 見過有人用白蓋膠水滴落去D收縮位再打磨就冇左
自己未做過, 有冇CHING試過?
好似好快好方便





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:21 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver