回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [AFV] [笨大] 1/48 SHINKAI 6500 有人潛水調查船
MUJIADAM
軍曹
Rank: 2


UID 19350
精華 0
積分 8
帖子 355
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-31
狀態 離線
發表於 2012-2-5 07:14 PM  資料  短消息  加為好友 
[笨大] 1/48 SHINKAI 6500 有人潛水調查船

其實我都唔知放呢樹O岩唔O岩...有錯請搬~



 附件: 您所在的用戶組無法下載或查看附件
本帖最近評分記錄
zombir   2012-10-23 09:57 PM  讚好  +1   不俗之作
毛毛68   2012-2-8 10:54 PM  讚好  +1   佳作
VampireA   2012-2-8 10:36 PM  讚好  +1   佳作
pbaa   2012-2-8 10:27 PM  讚好  +1   上色一流
cobo6666   2012-2-7 03:26 AM  讚好  +1   不俗之作
funghy200   2012-2-6 08:02 PM  讚好  +1   佳作
古鐵   2012-2-6 02:06 PM  讚好  +1   不俗之作
GaryKwan   2012-2-5 09:46 PM  讚好  +1   佳作
松尾明   2012-2-5 09:33 PM  讚好  +1   佳作
beebee   2012-2-5 09:17 PM  讚好  +1   一流作品
KY   2012-2-5 08:45 PM  讚好  +1   佳作
Ribena   2012-2-5 08:43 PM  讚好  +1   不俗之作
KHN   2012-2-5 08:31 PM  讚好  +1   佳作
macaufriendno1   2012-2-5 08:21 PM  讚好  +1   不俗之作
白狼   2012-2-5 08:17 PM  讚好  +1   佳作
☆斗市民   2012-2-5 08:12 PM  讚好  +1   不俗之作
風中追風   2012-2-5 08:05 PM  讚好  +1   佳作
b8808800   2012-2-5 07:51 PM  讚好  +1   佳作
密斯威爾   2012-2-5 07:40 PM  讚好  +1   上色一流
hei819   2012-2-5 07:32 PM  讚好  +1   上色一流




...幾時先有位比我整下1/350 大和呢......
頂部
MUJIADAM
軍曹
Rank: 2


UID 19350
精華 0
積分 8
帖子 355
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-31
狀態 離線
發表於 2012-2-5 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 密斯威爾 於 2012-2-5 07:41 PM 發表
大佬你有無甘快手呀!! 我都係岩岩至入手你就已經完成!!
你係直砌無加補品? 今期電撃有詳細介紹呀!!

一向冇買開黎睇....SHIT......

有補品架咩??

唔怕卦,我仲有隻"蝦屎"1/72...





...幾時先有位比我整下1/350 大和呢......
頂部
MUJIADAM
軍曹
Rank: 2


UID 19350
精華 0
積分 8
帖子 355
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-31
狀態 離線
發表於 2012-2-5 08:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2012-2-5 07:30 PM 發表
12年頭砲!恭喜恭喜! ...

呢隻係...12年第二飛...





...幾時先有位比我整下1/350 大和呢......
頂部
MUJIADAM
軍曹
Rank: 2


UID 19350
精華 0
積分 8
帖子 355
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-31
狀態 離線
發表於 2012-2-5 09:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2012-2-5 07:48 PM 發表

佢咁快完成或者因為無攪內構都唔定! ...






...幾時先有位比我整下1/350 大和呢......
頂部
MUJIADAM
軍曹
Rank: 2


UID 19350
精華 0
積分 8
帖子 355
成品數目 8 件
閱讀權限 10
註冊 2007-7-31
狀態 離線
發表於 2012-2-6 01:18 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 戰斧 於 2012-2-5 09:15 PM 發表

...

死佬,唔好下下踢爆好wor!





...幾時先有位比我整下1/350 大和呢......
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 11:21 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver