回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: HKML 重開後問題收集區
  本主題由 ArLip 於 2012-7-12 11:02 PM 解除置頂 
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-1-31 12:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
HKML 重開後問題收集區

如對發現 HKML 重開後有咩功能用唔番/或有何疑問可在此提出!

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-1-31 12:21 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
不能了,大家可以出番果段時間的 成品,有關詳細的安排,我會稍後時間出post的

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-1-31 03:28 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
回復 #6 sssin05 的帖子

成品可以重新發貼,但收藏就要重新尋找及收藏了,對不起。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 09:26 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 松尾明 於 2012-2-1 08:03 PM 發表
唔知點解, 在家裡上唔到黎, 我屋企ISP用HKBN, 唔知有冇關係, windows firewall著同熄都上唔到黎, 用IE或firefox都係一樣

Cannot find server or DNS Error
Internet Explorer

在公司ping hkml.net, pin ...

這一兩天應該會正常番的。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 09:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 C5960 於 2012-1-31 10:40 PM 發表
話說在論壇掛掉前我向商家定了物品(首辦),但是當時我沒有特別的記下有關交易的資料,
而現在又沒法找回有關商品的帖子,所以不能找回下定的商家,
請問這個問題有辦法解決嗎?
(當時我是用短消息來聯絡商家的)

你記不記得買的是咩產品同同那商戶?

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 09:28 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 joey 於 2012-2-3 01:09 AM 發表
公司NETWORK ROUTE左去美國, 要入來REFRESH一次要等十五分鐘......最後放棄左.....

我而家同 server 公司了解中。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 09:29 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2012-2-3 01:59 AM 發表
基本瀏覽除左慢過以前之外無大問題
不過load附件圖片非常慢...唔知係我問題定係點呢??

你是不是在海外?

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 09:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 willkwok 於 2012-2-3 09:28 AM 發表


我用hkbn 都ping 到59.188.
會唔會係Dns 字未更新個ip ?

59.188 是我地而家的 ip...

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 09:30 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 m_m 於 2012-2-3 09:22 AM 發表
"交友吹水聊天室"  attach 圖見有呢個問題 (但係成品區就無問題)

跟進中。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 10:14 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ~LAZY~ 於 2012-2-3 09:59 AM 發表

香港...網上行 光纖

我也是用網上行,早兩日晚上也有同樣問題,但昨晚已無事了,我觀察埋今晚,睇下有無同樣問題先。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2012-2-3 10:15 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 m_m 於 2012-2-3 09:22 AM 發表
"交友吹水聊天室"  attach 圖見有呢個問題 (但係成品區就無問題)

fixed

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver