回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: [轉貼]幾則日本災難消息 反映人性光明面和黑暗面
dobs
上等兵
Rank: 2


UID 15210
精華 0
積分 0
帖子 298
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2011-3-23 09:14 PM  資料  短消息  加為好友 
[轉貼]幾則日本災難消息 反映人性光明面和黑暗面

旅館拒接收 難民心更傷 援助機構拒往核區送糧

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110321/00176_013.html



日騙徒藉募捐發國難財 搶劫頻生 北野武狠批趁火打劫

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110321/00176_018.html



核子武士只是農民雜工 沒知識沒技能 竟奉召抗巨災

http://hk.apple.nextmedia.com/te ... amp;art_id=15100295




第一個感想:

看來日本沒有足夠的避難所來接收災民? 聞說全日本都有殺校問題,有好多空置校舍,本應該可以善用這些設施?


第二個感想:

分發糧食這種「重中之重」的任務,竟然要交給民間組織? 難道,日本自衛隊的兵員真的很短缺,連動員預備役也有困難?


第三個感想:

對付趁火打劫者,絕不手軟,要殺一警百。


第四個感想:

那些雜工實在太徫大了,很有責任心,令人肅然起敬。但將這種重任交給這些人...... 同放手一博差唔多,到今時今日都仲未有大問題算係奇蹟。越來越覺得東電封鎖消息拒絕公佈員工名單,係想避免負上法律責任......



[ 本帖最後由 dobs 於 2011-3-23 09:12 PM 編輯 ]





咦,嗰條好冇人性,專追啲细蚊仔嚟咬個噃?
頂部
dobs
上等兵
Rank: 2


UID 15210
精華 0
積分 0
帖子 298
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2011-3-24 10:58 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 alexlee2 於 2011-3-23 10:57 PM 發表
東方 蘋果d 新聞水準

I get your point. But at least they provide information from different views.

QUOTE:
原帖由 big69 於 2011-3-24 05:15 AM 發表
I could be wrong but Solar is one of the most inefficient method (in terms of what goes in and what comes out) of providing energy.
The  technology has been around for more than 20 years.  If th ...

Never say never.

由發現電子,到想到如何應用電子,到出現iPhone同iPad,呢段歷史超過一百幾十年。

發展二十年就打定輸數......

QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2011-3-24 09:12 AM 發表
估不到我地香港人都有份

香港有七百幾萬人口,總會有好人同壞人。

By the way, this news is a big refreshment.





咦,嗰條好冇人性,專追啲细蚊仔嚟咬個噃?
頂部
dobs
上等兵
Rank: 2


UID 15210
精華 0
積分 0
帖子 298
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2011-3-24 09:00 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 鳴海空 於 2011-3-24 07:57 PM 發表
http://hk.f1.page.auctions.yahoo.com/hk/auction/b18101185

朋友發現這個都是騙局

你朋友有無報警備案? 呢種利用別人喜心的渣滓,唔可以原諒。




另外,再貼幾則人性光明面同黑暗面的消息。



神秘「虎面人」出手助災民     (感想: 善心係可以傳播的。我總覺得那些虎面人係互相模仿,未必係同一人所為。)

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110324/00176_008.html


消防捨命敲鐘 勇救4000人     (感想: 好人總係無好下場,希望那4000人可以積極面對災後人生。消防團的英靈RIP。)


http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110324/00176_013.html


大地震災區 幫會取消活動     (感想: 黑幫都有善心,可惜呢種善心只限於非常時期。)

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110324/00176_007.html


麒麟啤酒廠房遭洗劫     (感想: 希望佢地只係饑寒交迫先咁做!)

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110324/00176_019.html


安全區日人冷待受災同胞  災民開始搶糧  傳出強姦案     (感想: 真係咁? 點解歐洲的報導同香港差咁遠? 哪一個是真相? 看來要上英國衛報個網睇睇。)

http://orientaldaily.on.cc/cnt/news/20110324/00176_017.html





咦,嗰條好冇人性,專追啲细蚊仔嚟咬個噃?
頂部
dobs
上等兵
Rank: 2


UID 15210
精華 0
積分 0
帖子 298
成品數目 0 件
閱讀權限 10
註冊 2006-10-22
狀態 離線
發表於 2011-3-25 10:54 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 cf18 於 2011-3-25 12:42 AM 發表

Yes when I read that on Ming-Pao a few days ago I also went to guardian.co.uk to confirm the report:

http://www.guardian.co.uk/world/ ... urvivors-lose-trust

Thanks brother for the link. I asked some westerners last night, and they all said they had no idea too.

QUOTE:
原帖由 ch_lycab 於 2011-3-25 08:44 AM 發表
只能講一個地方咩人都有,就算你去到日本派出所門口,都會見到好多通緝犯既相啦

你說得對,但...... 點解同香港班傳媒,特別係電視台,將日本人報導得咁正面,將日本人講到咁完美,幾乎睇唔到有潛在問題,頂多係話奸直人一兩句。

(仲有學者稱讚日本傳媒自我審查。)

香港傳媒又一次為迎合香港人口味,刻意忽視一些細節,製造一個滿足香港觀眾的假象?

[ 本帖最後由 dobs 於 2011-3-25 10:52 AM 編輯 ]





咦,嗰條好冇人性,專追啲细蚊仔嚟咬個噃?
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:58 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver