回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 冇哂AA, 痴唔到蝕刻, 但好吊癮, 有冇其他方法?
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2011-2-12 08:36 PM  資料  短消息  加為好友 
冇哂AA, 痴唔到蝕刻, 但好吊癮, 有冇其他方法?


DRAGON 德国destroyer 1/700

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2011-2-12 08:51 PM  資料  短消息  加為好友 

my SAT night........

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2011-2-13 09:34 AM  資料  短消息  加為好友 
結果開了盒新的.......

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2011-2-13 07:32 PM  資料  短消息  加為好友 
琴晚模型膠水又試過, 焊錫又試過
中間加拉絲痴又試過, 畢地又試過
仲勁過愛迪生

最後今朝都係去左文具鋪買AA

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2011-2-13 09:31 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 timng 於 2011-2-13 09:06 PM 發表

我真係聼人講過話白膠漿係得,但我擔心唔夠實,所以未試過,師兄可否分享心得?定係用白膠漿定位再滲AA黎加強?

白膠漿? 等到人到癲就得

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2011-2-14 12:57 AM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Paolo_workshop 於 2011-2-13 11:38 PM 發表

我用過非常好的, 但只限細部件如船上的樓梯, 章號, 及不太長的欄杆都可, 好處是有彈性就算手碰到只會訓底, 用鉗夾一下就可環完, 但AA便會屈曲甚至凹下!救不了!
再者我不明白為何會用AA膠??太差了

原來戰斧兄一早解決左個問題

我一直都係用AA, 最大問題就係有時會封密左細微的洞口......膠水痕明顯
我試過白膠將, 問題就係我要HOLD住佢個姿勢, 直到佢唔"反彈"

請問師兄實際操作係點? 點樣先有效痴蝕刻?
跪求 跪求
跪求跪求跪求
跪求跪求跪求跪求

頂部
sunyata
上等兵
Rank: 2


UID 44820
精華 0
積分 22
帖子 241
成品數目 22 件
閱讀權限 10
註冊 2010-12-30
狀態 離線
發表於 2011-2-14 10:04 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 模型男 於 2011-2-14 12:52 PM 發表


用白膠漿應該受唔倒力個播!
另外其實是否將支膠放入雪櫃儲存可以延慢變質的速度?

gel就好快硬, 個口仲成日塞
水劑可以放好耐, 不過一定要打直擺

雪櫃ok, 但係一諗起d野食就

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 08:16 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver