回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 噴筆出氣唔出油 (已加相)
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 10:04 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
噴筆出氣唔出油 (已加相)

其實呢個問題在12月已經發生
情況係, 每日第一次噴時, 按頭幾廿次都唔出油
之後就慢慢出番油, 因為按一輪就會出油, 所以冇理

到左今日, 我再噴, 今次按極都唔出, 唔知點算

我每次噴完油之後就用一般既天拿水去洗筆
JA係會首先倒左剩餘的油, 再倒D天拿水去個杯度, 噴走左最後既油出黎
再按住個頭(噴咀), 見到個杯有D油倒流/氣泡出現
不停重複直至見唔到有顏料出黎, 只得天拿水
唔知今樣做夠唔夠??

我上網查有關呢個問題
D人話要用TOOL CLEAR 去浸個筆頭, 我想問下TOOL CLEAR 係一樣特別既清潔劑? 定係普通既天拿水/洗潔精之類??
我唔識得拆支筆出黎洗, 拆到個中間果 D針位就出唔到黎

我用果支筆既型號已經唔太記得
筆身亦冇個名, 我記得好似係大6既下杯式筆, 大概$150-200

希望各位CHING救救命, 岩岩做準備左去噴MG EXIA 架



[ 本帖最後由 chickenbread 於 2011-2-11 11:34 PM 編輯 ]





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 10:25 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
咁點算呀-__-???
有冇得救





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 10:33 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
果個我有扭過, 但都冇咩反應
岩岩試過用天拿水浸個頭
好似通左D
但按實個出油時, 佢唔係好順, KICK住KICK住
明明按實左, 但就好似人地一下一下咁按既情況 (希望明白我UP乜)





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-11 11:44 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
多謝各位CHING的資料提供
因為今日下晝出左街, 而家先貼番張相


我今朝有再試過拆開黎睇
但去到針就拆唔到, JA係圖中"1,2,3"我都拆了
但係支針唔知應該點先整到出黎, 我驚太大力又會整爛
當我拆左"1"同個咀果度後見到支針有D油漬, 於是就抹乾淨左
再試噴, OK了, 但感覺上出油好似細左
新買果陣係噴得大範圍D, 而家就細左, 集中左咁囉

我有多一個問題
我想知調出油多少, 係扭"2" 定係"3"
我有試過扭"2" 但好似冇反應





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-12 12:27 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談


QUOTE:
原帖由 raymondtang 於 2011-2-11 11:57 PM 發表


扭 3 -> 扭 2 -> 小心拉支針出黎

3 是油門

原來係扭3
不過當我扭實3同2出黎後
就咁就可以拉到支針出黎?? 我之前拉過但好似好實





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-12 09:07 AM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
頭先上網睇左人地教拆噴筆
先估到支針可能因為積油而痴實左支筆
於是滴左D THINNER落去, 之後就拉到出黎抹
果然....好污糟
一陣再試下噴





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
chickenbread
軍曹
Rank: 2


UID 41321
精華 0
積分 5
帖子 383
成品數目 5 件
閱讀權限 10
註冊 2010-7-29
來自 22世紀
狀態 離線
發表於 2011-2-12 11:17 PM  資料  短消息  加為好友  添加 chickenbread 為MSN好友 通過MSN和 chickenbread 交談
咁你地大概會隔幾耐先拆筆洗一次?





更多有關自己作品的相.
http://www.facebook.com/album.php?aid=241708&id=683365349&l=fae3b1ccc1
http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150495017955350.429087.683365349&type=3&l=cff8624b13

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 11:13 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver