回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 我枝噴槍早洩@@
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2010-11-3 08:19 PM  資料  短消息  加為好友 
我枝噴槍早洩@@

我未開槍d油好似已經漏油出濆嘴~
噴噴下成日一攤油咁彈比黎,彈到成件件都係=.=
又要用沙紙磨過噴過~
有冇師兄知要點攪?
如果攪唔到有冇師兄可以建議買咩噴槍?約300蚊內



查看積分策略說明
附件
2010-11-3 08:19 PM
IMG_6475.jpg (84.92 KB)
 
2010-11-3 08:20 PM
IMG_6477.jpg (127.14 KB)
  送張齊齊砌1/144鐵球裸照~
頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2010-11-3 09:27 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 woo 於 2010-11-3 09:43 PM 發表
係咪未插好支針?...

唔知插好未~睇睇先~

QUOTE:
原帖由 無業遊民 於 2010-11-3 10:12 PM 發表
好似唔見支針喎?

應該係有,可能影角度問題

QUOTE:
原帖由 firesun 於 2010-11-3 10:17 PM 發表
我正在用緊的sparkman 0.3,只針早前扭彎左少少都很好用

師兄呢枝大約幾錢?

QUOTE:
原帖由 violinvincent 於 2010-11-3 10:29 PM 發表
試下將枝針推入D

試下先~希望唔洗買過枝

頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2010-11-3 09:42 PM  資料  短消息  加為好友 
del

頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2010-11-3 09:45 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 patmb 於 2010-11-3 10:53 PM 發表
未噴就漏油,應該係支針未 set o岩位...........    支針平時應該推到最前面去封住噴嘴個窿,咁樣就唔會漏油........

如果你已經將支針推到最前而仍然漏油,咁應該支噴筆有問題..............

可能我之前唔識又拆開左佢裝得唔好

頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2010-11-3 09:56 PM  資料  短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 juno11 於 2010-11-3 11:08 PM 發表



噴筆呢家野, 要小心裝
之前係YOUTUBE 到過MGM 有段片教學, 你可去睇睇便明
我自己都試過太大力扭爛左D位唔知... 之後點噴都噴噴下滴油

我有次噴灰明明溝到勁希都冇乜野噴出黎
嬲嬲地咪求其拆左少少~~haha~
可能自哥次之後衰左
師兄你有冇link可以比我睇睇? 我上youtube search mgm同噴筆都搵唔到類似link??
唔該晒

頂部
chris2222
中尉
Rank: 3Rank: 3


UID 11418
精華 0
積分 20
帖子 734
成品數目 20 件
閱讀權限 10
註冊 2006-6-4
狀態 離線
發表於 2010-11-5 04:01 PM  資料  短消息  加為好友 
多謝晒咁多位師兄,等我睇下聽日試唔試到會唔會再漏油先

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-22 06:47 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver