回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 對買新模型降溫tim......(耳機討論板)
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 02:10 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
對買新模型降溫tim......(耳機討論板)

純吹下水,
自已都有用開耳機,但未算中毒好深個D,算係個新手.
最近毒緊個friend 玩headphone,
毒人者,自己都會中毒.
中毒深左D,搞到宜家想買少D模型而去買部
IPT4 tim.......

當然自己都有十多隻模型存貨(好少者XD)

[ 本帖最後由 白果先生 於 2010-10-10 02:58 PM 編輯 ]





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 02:54 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
一如所料,各位師兄都會話IPT 聽歌唔得~
的確PHONE OUT 的IPT連我宜家部PHILIPS都好過佢,
不過LINE OUT又唔同講法啦XD
因為我打算開始行line out 去AMP呢條路~

IPT 唔係讀到WAV咩 ?,仲有本身APPLE LOSELESS,都係無損格式.

當然I9都有諗過,十分吸引,本身cowon D MP3 聲都好靚.
不過自己又貪玩,IPT多D function,可以打下機,
正如家父所言,本身有部MP3就唔好買多部只係得播放功能GE MP3....
唔係搵得多錢,咁就用有限錢買多D功能~

[ 本帖最後由 白果先生 於 2010-10-10 02:56 PM 編輯 ]





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 02:55 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 nightakhouse 於 2010-10-10 14:35 發表
我發覺原來好多巴打都有玩耳機BOR~
不如講下咁多位用緊咩機黎推同埋咩耳機啦~

用緊philips Aria + E5 + Klipsch S4/ SHURE SRH-440





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 atkex 於 2010-10-10 14:42 發表
我岩岩起步,用緊cowon i9+ue700,直推

ue700網上review少或者風評唔太好,不過個人覺得無講得咁差,當然係對番宜家個價啦

最少佢既高中頻岩我口味,聽jazz都ok架

UE700, 高頻正呀,音場,定位等都唔錯.細細件,幾正架!!





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 atkex 於 2010-10-10 15:09 發表
係wor..記錯左唔支援既係ape同flac tim

不過32gb放wav既話容量都唔算大..至於apple lossless我自己未用過,唔知容量上點~

其實已經有耳機既話,我建議搵地方試下夾唔夾先

同埋雖然ipt係多好多功能 ...

主要都係貪IPT多功能XD,唯有聽歌落AMP,打機唔孕澳

IPC一向都係聽歌好物. $1400左右抵入呀~





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:14 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 atkex 於 2010-10-10 15:11 發表
宜家賣千1我覺得對得住個價,減價前就唔係咁計喇

咁又係呀~性價比唔高





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 atkex 於 2010-10-10 15:17 發表
就算落左amp,播放器對音質既影響都唔會唔見架~
不過最緊要當然係自己試過岩聽

其實果時初入毒海比較無知,敗左i9番黎先發現原來line out唔到,重有個問題就係容量唔夠(我8gb)....
但係佢細細部又幾方便,所以 ...

但係唔經本身放大器出,音質會有改善唔少架WOR~
其實本身I9已經係部唔錯GE MP3,8 GB就真係入唔晒所有歌GE,
可能我自己聽GE範圍唔大,入晒鐘意聽GE 歌,8GB都夠有餘.
SE535~上IEM頂WOR ~XD 加油!!
我就諗W3,不過有排,仲有5,6年先出泥做野.可能到時又有好多新野LU





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:35 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 nightakhouse 於 2010-10-10 15:26 發表
我用緊MEIZU + SCL5..
原全推唔掂對耳機....感覺得兩成功力...所以超想換機/加AMP
但係玩AMP 好"DUM"本嫁

SCL5
好野泥WOR,
成110ohms 唔加AMP,好少MP3發揮到佢ge實力.
而加AMP的確好DUM 本閒閒地都過千先話OK,
所以我都仲諗緊好唔好行Line out.





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:37 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 奇諾魚 於 2010-10-10 15:24 發表
我用緊果隻係 SENNHEISER既CX200
又平音質又正

滿足就好啦.耳機呢個毒海太深啦





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-10 03:51 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!
我10PRO,W3,SE530都有試過
因為就算定力唔夠都出唔到血XD





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-11 11:03 AM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2010-10-11 07:02 發表
近排想轉玩in-ear,有人介紹隻大陸visang r-03好抵買....心郁郁添

OK 抵買架~,低頻都幾勁下,女聲特別,鐘唔鐘意好主觀.
但係如果係恆源forum睇的話,就唔可盡信,某程度上誇大左R03 ge實力.





荒廢了模技....
頂部
白果先生
少校
Rank: 3Rank: 3
吹水至叻~


UID 21304
精華 1
積分 23
帖子 2236
成品數目 23 件
閱讀權限 10
註冊 2007-9-17
來自 未知地域
狀態 離線
發表於 2010-10-11 09:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友  添加 白果先生 為MSN好友 通過MSN和 白果先生 交談 Yahoo!


QUOTE:
原帖由 dandan 於 2010-10-11 17:52 發表


咁如果我用開philips shl9600 headphone既話,轉in-ear 既r03會唔會大分別?(會唔會差左? )

其實好難比.
耳筒同iem好難比較,iem好難做到耳筒ge定位同包圍感.
一般同價位耳筒都比IEM表現略為優勝.不過R03應該高D啦.
分別係一定存在.
我相信唔會全部都差左GE,例如,可能包圍感差左,但可能人聲之類會靚左.
而且iem比較方便都係其中一個考慮因素.

因為我未聽過SHL9600,所以唔知點比較2款.
所以都係走一轉去試試最穩陣~





荒廢了模技....
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-24 10:00 PM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver