回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 支槍塞左(有圖)
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-9-27 04:10 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
支槍塞左(有圖)

如題小弟用GA槍係國產HD 130
今日想噴野個時點知只係出氣唔出色
點算

[ 本帖最後由 修羅 於 2010-9-27 06:43 PM 編輯 ]





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-9-27 04:21 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
點通 我未試過





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-9-27 04:56 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
我剛剛折開左想裝番的時候 跟住就發覺  個按下去拉後果個野超鬆 但我又唔識點安番好佢點算





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-9-27 05:01 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
圖中呢支槍唔係我GA
係某師兄上傳的圖
借他的用一用




想問下圖中7的如何安番下去

我折出來個時發覺左我支針洗好左 但一入番去就變番黑色 咁姐係噴嘴問題?  我折都折唔到噴嘴出來

[ 本帖最後由 修羅 於 2010-9-27 06:25 PM 編輯 ]



查看積分策略說明
附件
2010-9-27 05:01 PM
penbi-3b.jpg (84.27 KB)
 




G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-9-27 06:05 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
OK了

我想問下噴槍最少要有幾多支
有個FD同我講
佢話佢有三支
0.2MM用來噴普通色
0.3MM用來噴底灰
0.3MM用來噴金屬色

小弟現在手頭上得支0.3MM 咁係唔係應該買多2支噴槍





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-9-27 06:45 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
回復 #13 firesun 的帖子

咁又係GA
慳得一蚊得一蚊





G.E.M.迷
頂部
修羅
曹長
Rank: 2



UID 42565
精華 0
積分 2
帖子 425
成品數目 2 件
閱讀權限 10
註冊 2010-8-18
來自 澳門
狀態 離線
發表於 2010-9-27 07:18 PM  資料  短消息  加為好友  添加 修羅 為MSN好友 通過MSN和 修羅 交談
咁我想問下我噴完GAIA121 支後
谷槍係唔係洗唔到D金屬粒子
我次次都洗得唔係幾好= =
噴完之後充噴第二隻色會有D金屬粒

有師兄話大洗
其實我唔係幾明大洗GA過程
係要折支針同噴嘴出來洗?





G.E.M.迷
頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-26 05:16 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver