回顧:  HKML網上比賽  HKML版聚  


 
標題: 第十一屆香港模型聯盟模型藝術交流會
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-27 03:09 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 
第十一屆香港模型聯盟模型藝術交流會

今日 fax 了book 場申請紙比某場地申請版聚,剛收到電話話主任覺得「第十一屆香港模型聯盟版聚」個名似聚會,而不是藝術交流活動,所以不能提早一年申請地方,所以而家改一改名。

第十一屆香港模型聯盟模型藝術交流會  <- lee 個多有無藝術交流成份呢? 如果無,有無見意?

明天再 fax 過。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-27 07:18 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 明天 於 2010-9-27 08:05 PM 發表


如果由明星做搞手呢??

事實上政黨及社福機構是可優先訂場的。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-27 08:49 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 ice 於 2010-9-27 10:00 PM 發表

請幾個O靚模到場教學

讚好

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-28 07:41 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 
第十一屆 HKML 模型藝術交流研討會   <- 會唔會好 D?
11st Hong Kong Model League - Model Art Exchange Seninar  <- 英文如有錯誤,請指正。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-28 11:13 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 R32 於 2010-9-29 12:18 AM 發表
其實………,係咪一定要租政府場地呢?無其它選擇?
好似飯局咁,人數已經同版聚差唔多,佰幾人俾多少少就可以玩足成晚,重有餐食添,其實係咪應該喺租場方向上有多少少彈性呢?(以上純屬個人意見)

百幾蚊一個人太貴了..........之前我都諗過在 cafe 攪(我有睇過地方),但考慮到價錢並不大眾化,所以 turn down 了.........
場地除了政府外,我都睇過好多地方,但下下都成五位數字,所以........
然而,而家我正在申請一些東西,如果成功,以後攪版緊的地點不會再是問題,全港 18 區每一區都一定有地方比到我地去攪。

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-29 09:25 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 R32 於 2010-9-29 10:32 AM 發表

了解,要小朋友都可以負擔得到,價錢的確係問題………,但有無一鱓志願團體或社區會堂可以考慮一纒呢?

HEHE ~
早幾個月已經向 lee 方面發進緊.....
因為要申請一些文件,所以短短內唔可以係果到攪。
不過而家我是 book 了 2011 年 兩次版聚的地方,所以2011 年攪番2次板聚不是問題 ^_^

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-29 09:36 AM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-9-29 10:48 AM 發表

砌吾切野

咁黎生咪唔使黎

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-29 12:46 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2010-9-29 01:49 PM 發表



請問係咪講緊我 !? ~

唔知呢

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-29 01:03 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 matleung 於 2010-9-29 02:15 PM 發表

佢吾同...佢又靚仔,又有「財」華,,天生俊朗又夠高大,粉絲又多...本身就已經係一個「model」喇

靚仔 + 砌 model  

黎生已 = o靚模

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-29 01:07 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 williamgundam 於 2010-9-29 02:22 PM 發表



一.... 一定唔係我,巧彩我姓陳既姐 ~

咩都唔知

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-29 01:11 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 白果先生 於 2010-9-29 02:29 PM 發表
[搭嗲]壇主應該係講似黎天皇果個掛~[/搭嗲]

讚好

頂部
ArLip
少校
Rank: 3Rank: 3
銳意改革


UID 140
精華 2
積分 34
帖子 2442
成品數目 34 件
閱讀權限 102
註冊 2003-6-15
來自 北角
狀態 離線
發表於 2010-9-29 01:32 PM  資料  主頁 短消息  加為好友 


QUOTE:
原帖由 Dragon Ken 於 2010-9-29 02:41 PM 發表


請問是否book康文處的場?

現在不是了。
版聚詳情會在所有野落實後出 post 的。
暫定是 1月23日的。

頂部
 




當前時區 GMT+8, 現在時間是 2026-6-25 10:07 AM
重要聲明:本討論區是以即時上載留言的方式運作,香港模型聯盟對所有留言的真實性、完整性及立場等,不負任何法律責任。而一切留言之言論只代表留言者個人意見,並非本網站之立場,用戶不應完全信賴內容,並應自行判斷內容之真實性。於有關情形下,用戶應尋求專業意見。 由於本討論區受到「即時上載留言」運作方式所規限,故不能完全監察所有留言,若讀者發現有留言出現問題,請聯絡我們。香港模型聯盟有權刪除任何留言及拒絕任何人士上載留言,同時亦有不刪除留言的權利。切勿撰寫粗言穢語、誹謗、渲染色情暴力或人身攻擊的言論,敬請自律。本網站保留一切法律權利。
    Powered by Discuz! 5.5.0  © 2001-2007 Comsenz Inc. Skin By D-XITE.COM™
清除 Cookies - 聯繫我們 - 香港模型聯盟 - Archiver